باید مسی را در زمین هم کیش و مات کنم

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، به دنبال کیش و مات کردن مسی در زمین فوتبال است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

این آخرین حضور رونالدو و مسی در مسابقات جام جهانی است و هر دوی آن‌ها امیدوار هستند که بتوانند نمایش خوبی را ارائه کنند و به حسرت فتح این جام پایان دهند.

مسی امروز در اولین دیدارش در جام جهانی به مصاف تیم ملی عربستان خواهد رفت و رونالدو نیز سوم آذر ماه روبروی غنا قرار خواهد گرفت.

آن‌ها پیش از شروع جام جهانی ۲۰۲۲ در حرکتی جنجالی که با استقبال و البته تعجب بسیاری روبرو شد در کنار یکدیگر قرار گرفتند تا عکسی تبلیغاتی برای شرکت لویی ویتان بگیرند. در این تصویر آن‌ها در حالی دیده می‌شوند که روی چمدان و کیفی با طرح معروف این شرکت مشغول بازی شطرنج هستند.

رونالدو در نشست خبری روز گذشته‌اش در پاسخ به سوالی در این باره گفت: «ما تصمیم داریم در زندگی واقعی هم شطرنج بازی کنیم و یکدیگر را کیش و مات کنیم. اجازه دهید ببینیم شرایط چطور پیش خواهد رفت. اگر این اتفاق رخ دهد بسیار خوب خواهد بود. این اتفاق پیش از این در شطرنج برای من رخ داده، پس در زمین بازی هم باید تکرار شود.»

بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان باور دارند که شانس آرژانتین برای کسب عنوان قهرمانی جام جهانی بیشتر از پرتغال است و این تیم را جز مدعیان اصلی فتح این جام می‌دانند، اما به نظر نمی‌رسد که رونالدو بخواهد به این آسانی دست از تلاش و رقابت بردارد.