سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان خبر داد؛

همزمان با افتتاح تالار وزنه‌برداری اردبیل از ورزشکاران برتر تجلیل می‌شود

اردبیل- سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل گفت: همزمان با بهره برداری از تالار وزنه برداری اردبیل از قهرمانان و ورزشکاران برتر استان تجلیل می شود.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) -واحد اردبیل، درراستای هماهنگی در خصوص برگزاری مسابقات تیم فوتبال شهرداری در چمن استادیوم تختی، برگزاری جشنواره ها و همایش های فرهنگی ، ورزشی به ویژه برنامه های ورزش همگانی و روستایی و بازی های بومی محلی اباصلت ابراهیمی مدیر عامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری به همراه گشاد دست معاون فرهنگی این سازمان با اکبر ورودی سرپرست داره کل ورزش و جوانان استان اردبیل دیدار و گفتگو کرد.

اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: برای اینکه بتوانیم در ورزش رشدو توسعه داشته باشیم لازم است کارگروه های تخصصی برای هر رشته ورزشی تشکیل شود و برای تمامی اقشار و گروه های مختلف به ویژه محلات برنامه ریزی های لازم را انجام بدهیم .

ورودی با اشاره به اینکه در حال حاضر دغدغه همه ورزش دوستان به خصوص رشته ورزشی فوتبال بهسازی و بازسازی استادیوم تختی است خاطر نشان کرد فاز اول آن که زمین چمن مصنوعی بود در حال اتمام است و درفاز های بعدی سکوهای تماشاگران ، تارتان و جایگاه ویژه با تامین اعتبارات لازم بازسازی و بهسازی خواهد شد .

وی در خصوص تجلیل از قهرمانان و ورزشکاران استان اردبیل تصریح کرد: در صورت تامین اعتبار و حمایت دستگاه های ذی ربط و عنایت استاندار، شورای شهر و شهرداری اردبیل همزمان با بهره برداری از تالار وزنه برداری اردبیل از قهرمانان و ورزشکاران برتر استان تجلیل خواهیم کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان همچنین خواستار همکاری و همراهی سازمان فرهنگی و ورزشی در حمایت هیاتهای ورزشی و ورزشکاران استان اردبیل با اداره کل شد.

در ابتدای این دیدار ابراهیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل دغدغه مندی و مطالبه گری درورزش را مهم ترین نقش در توسعه و پیشرفت ورزش عنوان کرد و گفت: همراهی و همکاری مجموعه های ورزشی و دستگاه های مرتبط با ورزش و جوانان و مطالبه گری اقشار مختلف به ویژه جوانان می تواند رشدو توسعه ورزش را به همراه داشته باشد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه باید خودباوری را در ورزشکاران بالا ببریم گفت : به دنبال جذب سرمایه گذاران و حامیان ورزشی برای تمام رشته های ورزشی بخصوص رشته محبوب فوتبال باشیم تا بتوانیم ورزش استان را درسطح ملی مطرح و برای معرفی الگوهایی همانند علی دایی،علی قلیزاده ،کریم انصاری فرد و سایر ورزشکاران در رشته های دیگر معرفی کنیم.