معرفی برترینهای مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان، انتخابی تیم ملی / اردبیل فاتح رقابتهای تیمی بزرگسالان

اردبیل- هفدهمین دوره مسابقات دارت قهرمانی کشور بانوان، انتخابی تیم ملی در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در دو بخش انفرادی و دوبل در یاسوج برگزار شد.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ورزش ایران( ایپنا) – واحد اردبیل؛ در رقابتهای بخش بزرگسالان ۱۰۳ ورزشکار از ۲۷ استان در قالب ۲۹ تیم به رقابت پرداختند که رده بندی تیمی اردبیل با 88 امتیاز قهرمان شد، خراسان رضوی با 81 امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و خراسان جنوبی با 79 امتیاز در ردیف سوم قرار گرفت.

در بخش انفرادی “زهرا رجبی” از خراسان جنوبی قهرمان شد، “شهلا رواجی” از اردبیل در مکان دوم قرار گرفت و “ساناز برمشوری” از هرمزگان و “الهام نیکخواه” از یزد مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

در بخش دوبل، تیم دونفره “شهلا رواجی” و “سمیرا امامی” از اردبیل بر سکوی قهرمانی تکیه زد، تیم دو‌نفره “:هدیه یوسف پور” و “آتنا نوا” از خراسان رضوی نایب قهرمان شد و تیم دو‌نفره یزد متشکل از “الهام نیکخواه” و “مهلا رعیتی” به همراه تیم دو نفره خراسان شمالی شامل “مریم احمدی” و “بنت الزهرا گریوانی” مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.

اما رقابتهای جوانان با حضور ۳۰ دارتر از ۱۵ استان برگزار شد که در بخش انفرادی “انیس سال افزون” از استان فارس قهرمان شد، “زینب زارع” از کرمان به عنوان نایب قهرمانی دست یافت و “مطهره سلطانی” از خراسان جنوبی و “ثمین صالح زاده” از تهران بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

اما در بخش دوبل، تیم دونفره “زینب زارع” و “مائده جابری نسب” از کرمان عنوان قهرمانی را بدست آورد، تیم دو‌نفره “زهرا مومن” و “مطهره سلطانی” از خراسان جنوبی دوم شد و تیم دونفره “ملیکا لگزیان” و “ثمین صالح زاده” از تهران به همراه تیم‌ دونفره آذربایجان شرقی شامل “ثمین یعقوبی” و “زهرا بابایی” مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.