نتایج ممتاز فرهاد مجیدی با کلباء ادامه دارد

ورزش سه نوشت: روزنامه البیان در گزارشی به تمجید از نتایج خوب فرهاد مجیدی با اتحاد کلباء پرداخت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

در دور اول از رقابت های جام حذفی امارات موسوم به جام ریاست جمهوری، اتحاد کلباء با نتیجه 6 بر 2 از سد الذید گذشت و راهی مرحله بعد شد. تیم مجیدی باید به مصاف البطائح برود.

روزنامه البیان با تیتر “شش گل، زنگ هشدار کلباء برای البطائح”، نوشت: پس از اینکه ببرها 6 گل را وارد دروازه الذید کردند، این تیم را از دور مسابقات کنار زدند و برای گرفتن بلیت حضور در دور یک شانزدهم نهایی، چندان به زحمت نیفتادند.

این 6 گل، زنگ خطری برای تیم البطائح است که در مرحله بعد مسابقات جام حذفی، به مصاف کلباء می‌رود. این مسابقه، یک دیدار انتقام‌جویانه برای ببرها خواهد بود، چرا که آنها در هفته اول ادنوک لیگ، برابر البطائح تن به شکست دادند.

دیدار کلباء و الذید شاهد یک پیروزی دیگر برای فرهاد مجیدی، سرمربی ایرانی کلباء بود. او به کسب نتایج ممتاز با این تیم ادامه می دهد تا شکست برابر الوحده و حذف از جام بانک اسلامی ابوظبی را برای هواداران جبران کند. ضمن اینکه آنها با 17 امتیاز در رده هفتم جدول لیگ حضور دارند.

بازی کلباء برابر الذید، آمادگی ببرها، هماهنگی بین بازیکنانی که در شرایط بدنی خوبی ظاهر شدند و همچنین تنوع در نحوه بازی از طریق حرکات در عمق و کناره ها را نشان داد. این 6 گل مهارت ستاره های این تیم را به ویژه روی گل ششم که توسط احمد عامر به ثمر رسید را نشان داد.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | لایک جنجالی مدافع تیم ملی علیه کارلوس کی‌روش

  • آمریکا مقابل ایران کوتاه آمد

  • عکس | واکنش مهدوی‌کیا به حرکت جالب سرمربی ژاپن

257 251