شاگردانم برای کسب سهمیه بازی های آسیایی تلاش می کنند

امید عباس نیک گفت: شاگردان من در وضعیت خوبی هستند و امیدوارم بتوانند ورودی بازی های آسیایی در بخش دو و میدانی را بگیرند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

امید عباس‌نیک مربی دو و میدانی درباره شرایط فعلی دوومیدانی اظهار کرد: تا زمان بازی‌های آسیایی نمی‌توان اظهار دقیقی راجع به شرایط فعلی این رشته ورزشی داشت. به هر حال  چند نفر از شاگردان من در وضعیت خوبی هستند و امیدوارم با حفظ روند رو به رشد خود به ورودی این رقابت‌ها که از طرف فدراسیون دو و میدانی تعیین شده برسند.

او ادامه داد: وظیفه خطیر ما مربیان و همچنین دو و میدانی‌کاران این است که بتوانیم با تعلیم خوب شاگردانمان آنها را مهیای حضوری موفق در مسابقات برون مرزی کنیم تا بتوانند پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران را به اهتزاز در بیاورند.

 مربی دوومیدانی افزود: در شرایط کنونی ورزشکاران میهن‌پرست با تبعیت از رهنمون‌های مقام معظم رهبری و فرمایشات ایشان درباره ورزشکاران از جامعه ورزشی علی الخصوص دو وم یدانی می‌خواهم که تمامی تلاش خودشان را به کار بگیرند تا پرچم جمهوری اسلامی را در هر مسابقه‌ای که می‌روند به بهترین شکل خودش بالا ببرند و نشان دهیم که از دل و جانمان مطیع اوامر رهبری هستیم.

عباس‌نیک در پایان گفت: از مسئولان ورزش کشور درخواست دارم تا بهتر از گذشته ورزشکاران دو و میدانی را حمایت کنند تا دوباره بتوانیم پرچم‌دار خوبی برای رشته اول المپیک در مسابقات باشیم.