ران چپ مسی دنیا را نگران کرد/ فینال بدون ستاره نمی شود

در جریان دیدار آرژانتین و کرواسی، لیونل مسی چند بار پای چپ خود را گرفت و به نظر می‌رسید از ناحیه ران این پا درد می‌کشد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

لیونل مسی امشب نقش مهمی در پیروزی آرژانتین بر کرواسی و صعود آلبی‌سلسته به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داشت. او گل اول تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و یک پاس گل هم به جولین آلوارز داد.

اما آنچه آرژانتینی‌ها و دوست‌داران لیونل مسی را نگران کرده احتمال آسیب‌دیدگی او است. مسی در جریان بازی چند بار در حالی مشاهده شد که ران پای چپ خود را با دست گرفته و به نظر می‌رسید از این ناحیه احساس درد می‌کند.

اولین بار مسی بعد از درگیری با چند مدافع کروات بود که ایستاد و پای چپ خود را گرفت. در این تصاویر مشخص بود که او از ناحیه عضله پشت پایش با مشکل مواجه است.

چیزی نگذشت که نگرانی از سلامت مسی به نیمکت آرژانتین منتقل شد. خبرنگاران حاضر در استادیوم لوسیل گزارش دادند به درخواست لیونل اسکالونی پزشک تیم ملی آرژانتین از روی نیمکت بلند شده و چند مرتبه با خروج از محوطه فنی به کنار خط طولی آمده و از لیونل مسی درباره وضعیت پایش می‌پرسید.

مسی در پاسخ به پزشک تیم ملی آرژانتین چند بار اشاره کرد که شرایطش عادی است و می‌تواند به بازی ادامه بدهد. اما در نیمه دوم هم دوربین‌های تلویزیونی او را چند بار دیگر در حال ماساژ دادن عضله پشت پای چپش نشان دادند.

با وجود نگرانی‌ها لیونل مسی تا پایان بازی در زمین حضور داشت. با این حال دوست‌داران ستاره بزرگ آرژانتینی نگران هستند که شاید این مصدومیت در ساعات آینده جدی‌تر شده و نتوانند در فینال جام جهانی شاهد حضور ستاره محبوب‌شان باشند.