شروع ضعیف شهرداری گرگان در بسکتبال غرب آسیا

شهرداری گرگان در نخستین بازی خود از رقابت‌های بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا، برابر الریاضی شکست خورد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

از ساعت ۲۳:۰۰ چهارشنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۱، تیم بسکتبال شهرداری گرگان به عنوان نخستین نماینده ایران در رقابت‌های سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا (منطقه غرب) به مصاف الریاضی لبنان رفت که با نتیجه ۸۱ – ۷۴ تن به شکست داد.

مسابقات بسکتبال باشگاه‌های غرب آسیا به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در هفته‌های آینده این مسابقات، در سالن آزادی تهران میزبان الریاضی لبنان خواهد بود.

سجاد پذیرفته، آنتاناس اودراس، بهنام یخچالی، محمد جمشیدی و رسول مظفری

جیان عبد ال نور، وائل اراکجی، ریکی لدو، آتر ماجوک و کریم زینون

تیم الریاضی لبنان که میزبان این دیدار بود، به واسطه فشار هواداران خود در ابتدا شروع خوبی داشت و با ۹ امتیاز پیش افتاد، اما در ادامه شاگردان حاتمی به بازی برگشتند تا این رقابت تا پایان نیمه اول به صورت پایا پای پیگیری شود. کوارتر‌های اول و دوم این دیدار ۲۴-۲۵ و ۱۵-۱۵ به پایان رسید تا دو تیم ۳۹ – ۳۹ مساوی به رختکن بروند.

در این نیمه، اما «وائل اراکجی» فوق ستاره تیم الریاضی خوش درخشید تا کوارتر سوم این دیدار با برتری ۲۶-۱۴ میزبان به پایان برسد. شاگردان حاتمی در کوارتر چهارم تلاش زیادی برای بازگشت به بازی انجام دادند، اما نهایتا این تیم میزبان بود که ۸۱ – ۷۴ به پیروزی دست یافت. شهرداری گرگان کوارتر پایانی را ۱۶-۲۱ برد.

به این ترتیب، قهرمان فصل گذشته ایران با باخت کار خود در این رقابت‌ها را آغاز کرد. شاگردان حاتمی چهارشنبه هفته آینده با تیم الکرامه سوریه دیدار می‌کنند.