ملی‌پوش بانوان قید حضور در تیم ملی تکواندو را زده است؟

تسنیم نوشت: عدم اعزام ناهید کیانی به گرندپری ریاض از سوی فدراسیون تکواندو با روایت‌های متعددی در این مدت همراه بوده است و اقدام اخیر ملی‌پوش کشورمان نشان می‌دهد که او قصد ادامه همراهی تیم ملی را ندارد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حذف ناهید کیانی در مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در مکزیک و عدم اعزام این ملی‌پوش کشورمان به مسابقات فینال گرندپری در ریاض عربستان از سوی فدراسیون تکواندو با حرف و حدیث‌ و روایت‌های بسیاری در این مدت همراه بوده است.

در ابتدا گمانه‌زنی شد که دلیل غیبت کیانی در مسابقات فینال گرندپری به حمایت این تکواندوکار از ندا زارع، مربی شخصی خود در درگیری لفظی او با مهروز ساعی دیگر مربی تیم ملی ارتباط داشته است.

در ادامه عنوان شد که این تکواندوکار در مسابقات جهانی مکزیک با هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو دچار درگیری شده و حتی برخی کار را به زدن سیلی از سوی ساعی به گوش این تکواندوکار عنوان کردند که طبق گفته شاهدان اصلاً این موضوع واقعیت نداشته است.

شنیده می‌شود که علت غیبت کیانی در گرندپری ریاض به بی‌انضباطی‌های مکرر این تکواندوکار در ماه‌های گذشته در اردوها و حتی مسابقات تیم ملی بانوان ارتباط داشته است که در نهایت با واکنش کادرفنی، کمیته فنی و مسئولان فدراسیون تکواندو مواجه شده است.

گفته می‌شود کیانی در ابتدا این بی‌انضباطی‌ها را در اردوهای تیم ملی برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی داشته است که حتی تبعات آن به این مسابقات در قونیه نیز کشیده است. موضوعی که با واکنش کادرفنی، کمیته فنی و فدراسیون تکواندو منجر می‌شود و حتی در بازگشت تیم ملی از مسابقات کشورهای اسلامی کیانی تعهد می‌دهد، اما مجدداً رفتارها او در اردوها تکرار و تا مسابقات جهانی مکزیک نیز ادامه داشته است.

ملی‌پوش بانوان قید حضور در تیم ملی تکواندو را زده است؟

کشیده شدن این رفتار و حاشیه‌ها تا مسابقات جهانی مکزیک نیز ادامه داشته است تا جایی که صبر کادرفنی و رئیس فدراسیون را لبریز و باعث تصمیم‌گیری در خصوص عدم اعزام او به فینال گرندپری در ریاض گرفته شود تا بلکه این تصمیم کیانی را به خودآورده و او در رفتارهای خود تجدیدنظر کند. اتفاقی که با بی‌تفاوتی کیانی همراه می‌شود و او با وجودی که در رنکینگ المپیک از شرایط خوبی برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس برخوردار است را وادار به هیچ تلاشی برای حل این مشکل نمی‌کند.

بعد از این رویداد دیگر تیم ملی تکواندو بانوان اردو نداشت و قرار است از امروز(شنبه – ۳ دی‌ماه) مسابقات آزاد کشوری تحت عنوان مرحله نخست انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان با حضور ۷۰۶ تکواندو در خانه تکواندو برگزار شود.

در ابتدا قرار بود در این مسابقات ملی‌پوشان حاضر در مسابقات جهانی مکزیک حضور نداشته باشد، اما با تصمیم کمیته فنی این موضوع منتفی شد و قرار است تمام مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی در مسابقات جهانی آذربایجان در خانه تکواندو به روی شیاپ‌چانگ بروند. برهمین اساس تمامی ملی‌پوشان کشورمان برای حضور در این مسابقات ثبت‌نام کردند، اما ناهید کیانی در میان تعجب و با وجودی که ممنوعیتی برای حضور در مسابقات نداشت از حضور در مرحله نخست انتخابی سرباز زده است تا به نظر برسد حتی قید حضور در مسابقات جهانی آذربایجان و تیم ملی را زده است.

باید دید در نهایت این موضوع تا کجا کشیده خواهد شد و تلاشی از سوی دو طرف ماجرا برای حل شدن موضوع انجام خواهد شد یا در نهایت کیانی قید ادامه حضور در تیم ملی را خواهد زد.

بیشتر بخوانید:

  • لوکادیا چقدر از پرسپولیس پول گرفت؟

  • افشاگری جدید اختلاف بنزما و دشان!

  • پاسخ عزیزی خادم به شایعه حضور جادوگر در تیم ملی

۲۵۱۲۵۴