سوارکاران برتر مسابقات جام پدیده‌سازان مشخص شدند

مسابقات پرش با اسب جام پدیده سازان برگزار و با معرفی سواراکران برتر به پایان رسید.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری، این مسابقات در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و مالکین، بزرگسالان برگزار شد. براساس برنامه پیش بینی شده در مسابقات روز نخست گروه سنی نونهال با ارتفاع مانع 110 یک باراژ، نوجوانان با ارتفاع مانع 120 یک باراژ، جوانان با ارتفاع مانع 130 یک باراژ، بزرگسالان لیگ 130 A2، اسب جوان (5 ساله) 115 دشواری تدریجی رقابت کردند. در روز دوم مسابقات نیز مالکین 120 یک باراژ را طی کردند و رده بزرگسالان نیز با ارتفاع مانع 150 دو راندی را طی کردند.

در بخش رده سنی نونهالان سهیل قاسمی به مقام اول رسید، محمدحسین عقیقی دوم و امید انتظاری سوم شدند.

در رده سنی نوجوانان متین رضاخانلو، محمدمهدی مرزبان مقدم و ارشیا نجفی نیا به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش بزرگسالان حسین رضایی اول شد، مسعود مکاری نژاد عنوان دوم را کسب کرد و داوود پور رضایی سوم شد.

در رده مالکین نیز محمد والی اله با اسب آریتون از باشگاه آذین اول شد، گلاره محمدی عنوان دوم را کسب کرد و سپهر شاکری منش نیز سوم شد و در بخش تیمی هم تیم پدیده سازان از باشگاه آزمون عنوان اول را کسب کرد، تیم شیما کفش از باشگاه نزاجا دوم شد و تیم سون هیل از باشگاه جم به مقام سوم رسید.

در این دوره از مسابقات تمامی اسبها از نظر پزشکی توسط کمیته دوپینگ و دامپزشکان مورد تایید فدراسیون کاملا چک شدند و سلامت آنها مورد تایید قرار گرفت.

لازم به ذکر است که برگزاری این مسابقات جهت آمادگی هرچه بیشتر تیم ملی سوارکاری برای مسابقه آسیایی ترکمنستان در شهریور ماه بوده و حضور فعال باشگاه ها و سوارکاران یکی از نکات برجسته رقابتهای پرش با اسب جام پدیده سازان (10) بود.