تاوارس: نفت گلزن می خواهد

سرمربی نفت آبادان گفت: از نظر تاکتیکی در تیم پیشرفت حاصل شده، ولی ما به یک گلزن نیاز داریم که توپ‌ها را وارد دروازه کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ادسون تاوارس در نشست خبری پس از شکست مقابل گل گهر سیرجان در هفته پانزدهم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی امروز را باید به ۳ بخش تقسیم کنیم. در ۲۰ دقیقه اول گل گهر ما را تحت تاثیر قرار داد و بهتر بازی کرد. نتوانستیم سازماندهی بین خطوط را به درستی انجام بدهیم. بعد از ۲۰ دقیقه توانستیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم. بهترین زمان ممکن برای ما که می‌توانستیم گل بزنیم، گل گهر به ما گل زد.

وی افزود: بازیکن ما دفاع و دروازه بان حریف را دریبل زد. توپ را شوت نکرد و حریف توپ را بازپس گیری کرد و با یک ضد حمله سریع علیه ما گل اول‌شان به ثمر رسید. بخش سوم که در نیمه دوم بود، از نظر من بهترین فوتبالی بود که از زمان حضورم در اینجا انجام دادیم. ارتباط خیلی خوبی داشتیم. ساکی و خالدی از کناره‌ها به خوبی اضافه شدند. سیستم را ۳-۳-۴ تغییر دادم.

سرمربی نفت آبادان گفت: طالب ریکانی هم به جمع ما ۲۰ دقیقه اضافه شد و توانست بازی کند. فاخر به بازی برگشت. حسین باصری هم یکبار دیگر بازی خیلی خوبی را از خودش به نمایش گذاشت. رضا احمدی‌نژاد هم ۱۰ دقیقه خیلی خوب بازی کرد، ولی متاسفانه نتوانستیم گلی به ثمر برسانیم و نتیجه را واگذار کردیم. ترجیح می‌دهم بد بازی کنیم، ولی برنده باشیم تا اینکه خوب بازی کنیم و نتوانیم برنده باشیم. الان منتظر مدارکی هستیم که بازیکنان باید برای بازی کردن به فدراسیون و باشگاه ارائه بدهند. سه بازیکن خارجی به خدمت گرفتیم که در هر آبادان هستند، ولی الان نمی‌توانند برای ما بازی کنند.

تاوارس افزود: حسن بیت سعید، طالب ریکانی و محمد مدافعان ما هستند که در حال برگشت هستند و به جمع ما اضافه خواهند شد. امیدواریم با شروع نیم مفصل دوم این تعهد را داشته باشیم که وقتی در خانه خودمان بازی می‌کنیمبه این راحتی نتیجه را واگذار نکنیم. بازی هشتم یا نهم است که در شهرخودمان بازی را واگذار می‌کنیم. امیدوارم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان عوض کنیم.

وی با بیان اینکه باید بهترین عملکرد را از خودش نشان بدهد، تصریح کرد: حداقل از نظر تاکتیکی در تیم پیشرفت حاصل شده، ولی ما به یک گلزن نیاز داریم که توپ‌ها را وارد دروازه کند. این به درد نمی‌خورد که سازماندهی داشته باشید، از عقب برنامه ریزی انجام بدهید، به یک سوم انتهای زمین و ۱۸ قدم حریف برسید، اما گل نزنید. تلاش بیهوده است. ما مثل گذشته نیستیم. در گذشته تیم شانس‌هایی را برای موقعیت گل نداشت. الان شانس‌های گلزنی را خلق می‌کند، ولی بازیکنی نداریم که توپ‌ها را وارد دروازه حریف کند.

سرمربی صنعت نفت گفت: برنامه ریزی این است که بازی با امتیاز همراه باشد. گل گهر را تیم خیلی خوبی در این بخش دیدم. فراموش نکنیم که آن‌ها ۳ سال است با هم بازی می‌کنند. یازده نفری که امروز در تیم ما بازی را شروع کردند شاید ۳ بازی کنار هم بودند. حتی ۴ بازی هم نیست.