خزانه دار و نایب رئیس بانوان فدراسیون وزنه برداری در آستانه انتخابات استعفا دادند

شرایط آشفته و حواشی در فدراسیون وزنه برداری همچنان پابرجاست و طی یک هفته دو استعفا در پست‌های مهم این فدراسیون رخ داده است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

سریال ادامه دار استعفاها در فدراسیون وزنه برداری همچنان ادامه دارد. در طی همین یک هفته دو استعفا توسط خزانه دار فدراسیون و نایب رییس بانوان رخ داده که گواهی بر حواشی بی پایان و نارضایتی از نحوه مدیریت در این فدراسیون است.

نوک پیکان انتقادات مدیریتی از این فدراسیون به سمت “دبیر “ نشانه می رود که حواشی ناشی از مدیریت تک نفره ،درگیری با کارمندان، بی احترامی های عنوان شده در زمان ثبت نام از کاندیداها و عدم اگاهی از ساختار فدراسیون رخ داده است.

نکته قابل تامل عدم برگزاری انتخابات در فاصله بیش از ۶ ماه و حتی ناتوانی در برگزاری انتخابات کمیسیون ها است که نهایتا بعد از تعلل بسیار به دلیل عدم اشراف به آیین نامه، این انتخابات قرار است با ده روز تاخیر برگزار شود.

به نطر می رسد رسالت اصلی برخی مسئولان فدراسیون تنها انتقاد های تند و غیرمنصفانه از مدیران گذشته است که البته با حسابی سرانگشتی هم عملکردی گاها بهتر از تیم فعلی مدیریتی داشته اند.

آنچه بدیهی است حال وزنه برداری ایران خوب نیست و شاید این انتخابات یکی از حساس ترین انتخابات های تاریخ وزنه برداری باشد چرا که ادامه روند حواشی فعلی نتیجه ای جز نابودی وزنه برداری کشور در پی نخواهد داشت.

با پایان یافتن مهلت ثبت نام نامزدها برای حضور در انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری، چهار نفر برای رقابت نشستن روی صندلی ریاست این فدراسیون ثبت نام کردند.

انتخابات فدراسیون وزنه برداری در تاریخ سه شنبه، ۱۸ بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که در مهلت قانونی ثبت نام نامزدها که از ۲۲ آذر شروع شده بود، سجاد انوشیروانی، ایوب بهتاج، جلیل امیری و آرین حاتمی ثبت نام کردند.