بازتاب سیلی عطایی به بازیکن خودش در مهم‌ترین رسانه والیبالی دنیا

سایت world of volley در گزارشی به اتفاق عجیب رخ داده در لیگ برتر والیبال ایران پرداخت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

بازی تیم‌های والیبال هراز آمل و مس رفسنجان در هفته هفدهم لیگ برتر حاشیه‌های زیادی داشت؛ سیلی بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی و هراز آمل به بازیکن تیم خودش مهمترین اتفاق این مسابقه بود. در بخشی از بازی عرفان جلالی‌نژاد، بازیکن جوان هراز به داور مسابقه اعتراض کرد که این موضوع واکنش عطایی را در پی داشت و او بارها از شاگردش خواست از صحبت با داور بپرهیزد و به او اعتراض نکند اما در پی بی‌توجهی جلالی‌نژاد، عطایی وی را فراخواند و با زدن یک سیلی بار دیگر از وی خواست تا سراغ داور نرود!

سایت world of volley معتبر‌ترین رسانه والیبالی دنیا محسوب می‌شود که حالا در گزارشی به اتفاق عجیب رخ داده در لیگ برتر ایران پرداخته و سیلی بهروز عطایی به بازیکن خودش را تحلیل کرده است. 

در گزارش این سایت پیرامون این موضوع آمده است:
“در دیدار مس رفسنجان و هراز آمل در سوپرلیگ مردان ایران ۲۳-۲۰۲۲، سرمربی این تیم به خودش اجازه داد رفتاری نشان دهد که برای فردی که در چنین سطحی از والیبال کار می‌کند، غیرقابل بخشش است. به طور کلی در هر سطحی از والیبال. گویی سیلی زدن به یک دختر در مالزی در بازی زیر ۱۴ سال کافی نبود، ما فقط شاهد حمله فیزیکی دیگری از سوی سرمربی به بازیکن خودش بودیم. بدتر از آن، این سرمربی تیم ملی مردان ایران بود که در مرکز ماجرا قرار داشت.

بهروز عطایی به مهاجم تیمش، عرفان جلالی نژاد، بازیکن ۲۱ ساله سابق تیم ملی زیر ۲۱ و ۱۸ سال ایران، سیلی زد. دلیل این اقدام عطایی اعتراض جلالی نژاد به تصمیم داور بود که می‌توانست باعث شود هراز یک امتیاز از دست بدهد. حتی قبل از اینکه عطایی بخواهد با جلالی نژاد برخورد فیزیکی کند، یکی از بازیکنان دیگرش را با ضربه‌ای به سینه اش هل داد. “