الهامی: اصرار می کنیم بازیکنان در تیم بمانند/ شجاعی یک جنتلمن است

سرمربی هوادار گفت: برخی از بازیکنان پیشنهاد داشتند البته ما اصرار می کنیم که آن ها در تیممان بمانند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ساکت الهامی در حاشیه تمرین تیم هوادار اظهار داشت: در نیم فصل بودیم و چند بازیکن از جمع ما جدا شدند و چند بازی دیگر از جمله مسعود شجاعی که از او شناخت داشتم به ما اضافه شدند. مسعود جزو نوابغ فوتبال ما است و امیدواریم از وجود او استفاده خوبی کنیم تا هواداری که به جایگاه قابل احترامی که رسیده در ادامه راه هم موفق باشد.

وی در مورد اینکه چه بازیکنانی اضافه خواهند شد، گفت: باید ببینیم شرایط تیم چطور است. در حال حاضر چند بازیکن ما پیشنهاد  دارند و نامه زده‌اند. نمی‌دانیم که می‌توانیم به آن‌ها رضایت نامه بدهیم یا خیر. صلاح نیست به آن‌ها بگوییم که کدام باشگاه‌ها نامه زده‌اند. با توجه به اینکه خودمان احتیاج داریم پافشاری می‌کنیم که بمانند، اما اگر نشد هم اشکالی ندارد. بیشتر نفراتی که قرار است جذب کنیم هم با خود من کار کرده‌اند و شناخت داریم.  

سرمربی هوادار در مورد اینکه از جایگاه فعلی هوادار راضی هستید یا خیر، گفت: جایگاه با کیفیت فوتبال فرق دارد، ما هوادار هستیم و باید به اندازه هوادار انتظار داشته باشند. روز اولی هم بودم گفتم امسال چالش سختی داریم و تلاش من و بچه‌ها این است که تیم را قابل احترام بکنیم. به نظر من انصافا به این چیزی که می‌خواستیم رسیده است و مدیریت باشگاه و بازیکنان هم زحمت می‌کشند. امیدوارم با وجود شجاعی که با تجربه است و خودم عاشقانه دوستش دارم و جنتلمن واقعی است به شرایط بهتری برسیم. فوتبال ما به بازیکنانی مانند مسعود احتیاج دارد تا از آن‌ها استفاده کند. نه در زمینه ورزشی بلکه اجتماعی و خانوادگی هم می‌تواند الگوی مناسبی بریا جوانان باشد. فکر می‌کنم او دو سال دیگر هم می‌تواند یکی از بهترین  بازیکنان ما باشد.

الهامی در مورد اینکه ریسک حضور جوانان را در تیمش پذیرفته است، گفت: قطعا اول کار مشکل ساز می‌شود، مثلا امتیازاتی را مقابل صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان از دست دادیم. به هرحال وقتی می‌خواهید بازیکنان جوان بازی بدهید باید تاوان بدهید. این تاوان را دادیم، اما در ۵ هفته آخر برداشت هم کردیم، اما اعتقاد من این است که در کنار با تجربه‌ها مانند شجاعی، شجاعیان و پورقاز، جوانتر‌ها هم می‌توانند کمک کنند. تیمی هستیم که واقعا تهرانی هستیم و از شیرازی رئیس هیات تهران می‌خواهیم که یک زمین در اختیار ما قرار دهد، البته هزینه‌اش را هم می‌دهیم.   الان زمین‌ها کیفیت خوبی برای نوع فوتبالی که ما بازی می‌کنیم، ندارند. در آماری که داده بودند تیم هوادار در بحث مالکیت جزو بهترین‌ها بود. ما چیز خاصی نه از استاندار نه از نمایند‌ه‌ها نمی‌خواهیم، ولی الان شرایطی پیش آمده است که تیم‌های شهرستانی زمین تهران را با قیمت‌هایی می‌گیرند که اگر هم نرفتند کسی دیگر نتواند آن را بگیرد.

وی تاکید کرد: ما نماینده تهران هستیم، اما پرسپولیس و استقلال ملی هستند و اگر اهواز هم بروند، می‌توانند زمین فراهم کنند، اما ما در مضیقه هستیم. هیات تهران و اداره کل ورزش و جوانان تهران باید به ما مدد بدهند، اما در حالی است که یک بار هم آن‌ها را ندیده‌ایم. تیم‌هایی مثل بانک ملی و صبا زمین داشتند و الان چه شده است؟ تهران آنقدر زمین دارد که بتوانند مهیا کنند. زمینی هم که تمرین می‌کنیم متعلق به هما است، هرچند هزینه آن را دریافت کرده‌اند، اما باید تشکر کنیم. همین زمین هم آنچنان خوب نیست که برای یک تیم لیگ برتری مناسب باشد. چمن آن زرد است و معلوم نیست دو هفته دیگر بتوانیم اینجا تمرین کنیم یا نه. همین الان هم با هزار التماس گرفته‌ایم.

سرمربی هوادار ادامه داد: هیات فوتبال باید شرایط زمین را برای ما مهیا کند. رئیس هیات فوتبال تهران شده‌اند و مسئولیت قبول کرده‌اند. پسر او ۸ مسئولیت دارد و یک مسئولیت دیگر هم پیدا کردن زمین برای ما باشد!

الهامی در خصوص اینکه فرزاد جعفری جدا شده است یا خیر، گفت: جعفری قرارداد داشته، اما فسخ کرده و با توجه به این موضوع باشگاه از او شکایت کرده و باید از حقش دفاع کند.

وی در مورد اینکه شما ۱۵ هفته ساکت را پشت سر گذاشتید، اما برخی می‌گویند الهامی دوباره اعتراض‌ها را شروع کرده است، عنوان کرد: من فقط و فقط به یک توپی که در یک متری خودم بود اعتراض کردم، البته نه مثل قبل. اگر به این شرایط رسیده‌ایم چیزی نبود جز لطف خدا. البته انسان رفته رفته بارور می‌شود. از داوران هم تشکر می‌کنم که هوای ما را دارند. من حتی یک تذکر هم از یک داور نگرفته‌ام. اگر تجربه‌ای که الان دارم ۵ سال قبل داشتم شرایطم بهتر بود.