محمودی: رفتار عطایی در سیلی زدن به بازیکن والیبال پسندیده نبود

بازیکن سابق والیبال به خبر سیلی زدن بهروز عطایی به یک بازیکن واکنش نشان داد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

خبرنگار : محمد قنبری

شهرام محمودی بازیکن سابق والیبال درباره رفتار بهروز عطایی و سیلی به گوش یک بازیکن اظهار کرد: من شاگرد عطایی بودم و احترام زیادی برای او قائل هستم، اما آنچه دیدیم اتفاق خوبی نبود. درست است که می‌گویند” چوب معلم گل است، هر کی نخورد قل است”، اما این رفتار‌ها را نمی‌پسندم و امیدوارم عطایی در قبال این رفتارش دلیل موجه‌ای داشته باشد.

محمودی درباره اینکه تیم ملی والیبال چقدر شانس کسب سهمیه دارد، گفت: تیم خوب، جوان و یکدستی داریم و عطایی هم یک مربی فنی خوب است و فکر می‌کنم از ۲ طریق می‌توانیم به سهمیه برسیم. یکی از طریق رنکینگ و دوم هم از طریق مسابقات انتخابی می‌توانیم جواز حضور در مسابقات را  به دست آوریم. البته ما در آسیا رقیب خوبی به اسم تیم ژاپن داریم که در سالیان اخیر به شدت ما را اذیت کرده است. ژاپنی‌ها تیم خوبی هستند و نباید از آن‌ها غافل شد.

او درباره وضعیتش بعد از خداحافظی از دنیای قهرمانی گفت: پس از اینکه از تیم ملی والیبال خداحافظی کردم بلافاصله در کلاس مربیگری شرکت کردم و هدفم این است که خیلی زود در عرصه مربیگری ورود کنم. امسال هم چند پیشنهاد به دستم رسید، اما دوست دارم سال آینده در عرصه مربیگری ورود کنم.