محمد: پرسپولیس برابر ذوب آهن باید هوشیار باشد/ دلالان در بازار نقل و انتقالات رخنه کردند

بازیکن سابق پرسپولیس گفت: سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن باید با هوشیاری بازی کنند تا ۳ امتیاز را در ورزشگاه آزادی بگیرند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

علیرضا محمد بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس درباره ارزیابی اش از بازی سرخپوشان برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: تیم پرسپولیس در بازی جام حذفی عملکرد خوبی داشت و روند رو به رشدی دارد و این تیم می‌تواند در دیدار با ذوب آهن با امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

او ادامه داد: تیم ذوب آهن از اول فصل مساوی گرفته است. تارتار محافظه کار است و تیمش شجاع بازی نمی‌کند. ذوبی‌ها جزو تیم‌هایی هستند، که بیشترین مساوی را در لیگ برتر فوتبال دارند و خیلی خوب دفاع می‌کنند. پرسپولیسی‌ها باید هوشیار بازی کنند و آگاه باشند که حریف اصفهانی مساوی‌های زیادی داشته است و برای  یک امتیاز به زمین مسابقه می‌آید.

محمد درباره اینکه تیم پرسپولیس در چه پستی نیاز به جذب بازیکن دارد، گفت: به نظرم سرخپوشان نیاز به مهاجم قدبلند دارند.  دیاباته زیاد مصدوم می‌شود به همین علت پرسپولیسی‌ها باید بازیکن هجومی بگیرند تا در خط حمله با مشکل مواجه نشوند. لوکادیا مهاجم توانمندی بود، اما متاسفانه از پرسپولیس جدا شد و اکنون پرسپولیس باید یک مهاجم باکیفیت خارجی جذب کند تا جای خالی لوکادیا را بتواند پر کند.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره ارزیابی اش از استفاده از بازیکنان جوان از سوی گل محمدی گفت: عمری شاگرد من در تیم امید پرسپولیس بود و او شرایط خوبی دارد و استفاده از این بازیکن نتیجه بخش بود. به نظرم گل محمدی به بقیه جوانان تیم هم همانند عمری اعتماد کند سود خواهد کرد.

او درباره قهرمانی پرسپولیس در نیم فصل اول لیگ برتر فوتبال بیان کرد: به قهرمان نیم فصل جام نمی‌دهند، اما این قهرمانی از لحاظ روحی و روانی خوب است و انگیزه بازیکنان دوچندان می‌شود و در پایان می‌توانند قهرمانی را به دست آورند.

محمد درباره بازار نقل و انتقالات را چطور ارزیابی می‌کند، گفت: دلالان در فوتبال ایران از جمله بازار نقل و انتقالات رخنه کردند و تمام بخش‌های مدیریت، مربیگری و بازیکن در دست دلالان است.