گریه همسر نادال پس از حذف او از مسابقات آزاد ملبورن

نادال در یکی از تلخ‌ترین مسابقات دوران ورزشی خود به دلیل مصدومیت از دور مسابقات آزاد ملبورن کنار رفت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

رافائل نادال، پرافتخارترین تنیسور تاریخ با ۲۲ عنوان گرنداسلم، صبح امروز در مرحله دوم مسابقات گرنداسلم استرالیا به مصاف مک‌کنزی مک‌دونالد امریکایی رفت و در نهایت در سه ست، مغلوب حریف خود شد.

رافا که از میانه مسابقات یو‌اس‌اوپن سال گذشته به این سو با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کرد و ادامه فصل را بدون آمادگی صد درصدی پشت سر گذاشته بود، در دور اول این مسابقات جک دریپر جوان و بااستعداد را شکست داد تا یک تورنمنت خوب را به هوادارانش نوید دهد.

با این‌حال، رافا در دیدار امروز برابر حریف امریکایی شروع خوبی نداشت و در دو گیم روی سرویس‌های خود بریک شد، اما در ادامه با جبران یکی از بریک‌ها هوادارانش را به بازگشت امیدوار کرد، اما این برگشت نافرجام بود و رافا در نهایت این ست را با نتیجه شش بر چهار واگذار کرد.

مدافع عنوان قهرمانی ست دوم را هم با بریک شدن آغاز کرد، اما توانست بلافاصله به بازی برگشته و از حریف سه بر دو جلو باشد، اما درست در لحظاتی که به دو امتیاز برای گرفتن گیم سرویس حریفش احتیاج داشت، از ناحیه پا دچار مصدومیت شد.

این مصدومیت که او را وادار به گرفتن وقت پزشکی خارج از زمین کرد، به حدی تلخ و ناراحت‌کننده بود که تیم همراه او در کنار کارلوس مویا به کلی از ادامه بازی قطع امید کردند و همسرش هم نتوانست جلوی اشک‌های خود را از این اتفاق دردناک بگیرد.