تراکتور- گل گهر؛ ژنرال در تبریز در پی بازگشت به رتبه دوم/ هوادار – آلومینیوم اراک؛ جدال استقلالی‌های سابق

پرونده بازی‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ بازی امروز (روز شنبه) به پایان می‌رسد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال با انجام ۲ دیدار  امروز(روز شنبه) به پایان می‌رسد و تیم تراکتور به مصاف تیم گل گهر می‌رود و تیم‌های هوادار و آلومینیوم برابر یکدیگر صف آرایی می‌کنند.  

تیم فوتبال تراکتور با برد برابر تیم استقلال نیم فصل اول را به پایان رساند و با ۲۲ امتیاز در جایگاه ششم جدول رده بندی قرار دارد.

شاگردان خمز می‌خواهند با برد برابر گل گهر گام نخست نیم فصل دوم را محکم بردارند، اما کار سختی برابر تیم گل گهر پیش رو دارند.

تیم تراکتور با هدایت خمز فوتبال زیبا و تیکی تاکای اسپانیایی ارائه می‌دهد و این تیم تبریزی قصد دارد در کورس مدعیان قهرمانی قرار بگیرد.

ریکاردو آلوز هافبک تراکتور و بهترین پاسور لیگ برتر فوتبال به علت محرومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست و این موضوع به دغدغه اصلی خمز تبدیل شده است. محمد عباس زاده مهاجم تراکتور هم به علت مصدومیت هم دیگر غایب سرخپوشان تبریزی در این بازی است.

در آن طرف، تیم گل گهر سیرجان با برد برابر تیم صنعت نفت آبادان نیم فصل اول را به پایان برد و با ۲۸ امتیاز در رتبه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.

شاگردان قلعه نویی نیاز به ۳ امتیاز بازی با تراکتور دارند تا همچنان در کورس مدعیان قهرمانی بمانند، اما با حریف قدرتمندی مواجه هستند.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه ۲ بر یک به نفع گل گهر به پایان رسید و در آن بازی بردیف سرمربی تراکتور بود، اما اکنون خمز مربی اسپانیایی هدایت سرخپوشان تبریزی را برعهده دارد.

تقابل قلعه نویی با مربی اسپانیایی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.

تیم فوتبال هوادار نیم فصل او ل را با برد برابر تیم ذوب آهن به پایان برد و با ۱۷ امتیاز در رتبه یازدهم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان الهامی می‌خواهند با برد برابر تیم آلومینیوم جایگاه خود را در جدول رده بندی ارتقا بدهند، اما دومین خط دفاع مستحکم لیگ برتر فوتبال  مواجه هستند.  

باشگاه هوادار در نقل و انتقالات توانست مسعود شجاعی را به خدمت بگیرد تا با حضور این بازیکن باتجربه بتواند در لیگ برتر فوتبال به موفقیت برسد.  

در آن طرف، تیم آلومینیوم اراک با باخت برابر تیم فولاد نیم فصل اول را به پایان رساند و با ۲۰ امتیاز در جایگاه هشتم جدول رده بندی قرار دارد.  

شاگردان رحمتی با ۶ گل خورده دومین خط دفاع مستحکم لیگ برتر فوتبال را در اختیار دارد، اما آن‌ها در گلزنی مشکل دارند و  فقط ۸ گل زدند.  

تیم آلومینیوم در صورت برد برابر تیم هوادار می‌تواند ۲، ۳ پله در جدول رده بندی صعود داشته باشد.  

جدال ساکت الهامی با مهدی رحمتی در این بازی جذاب و دیدنی خواهد بود.  

بازی رفت ۲ تیم با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم هوادار به پایان رسید.