یوونتوس ۳ – آتالانتا ۳/ جدال جانانه در تورین برنده نداشت

جدال تیم‌های یوونتوس و آتالانتا با تساوی سه بر سه به پایان رسید.

image_pdfimage_printچاپ خبر

تیم فوتبال یوونتوس در اولین مسابقه خود پس از اعلام جریمه عجیب کسر ۱۵ امتیاز از این تیم، امشب در هفته نوزدهم سری آ به مصاف آتالانتا رفت که در دیداری پرگل با نتیجه سه بر سه متوقف شد.

این نتیجه در شرایطی رقم خورده که شاگردان آلگری بعد از عقب افتادن از حریف در دقیقه پنج با گل لوکمن روی اشتباه شزنی، با دو گل دی‌ماریا (پنالتی) و ملیک از حریف پیش افتادند، اما با شروع نیمه دوم در مدت هشت دقیقه دو گل دریافت کردند تا بازی سه بر دو به سود آتلانتا شود.

سرمربی یوونتوس که بعد از شکست مقابل ناپولی در سوپرجام ایتالیا فشار شدیدی را روی دوش خود حس می‌کرد، بعد از دریافت گل سوم، فدریکو کیه‌زا، ستاره تیمش را به زمین فرستاد تا با حرکات ترکیبی و تکنیکی این بازیکن نتیجه را برگرداند.

کیه‌زا هم روی اولین فرصتی که به دست آورد با گرفتن یک خطا در پشت محوطه فرصت گلرنی برای تیمش به وجود آورد.

بازیکنان یووه که نشانی از ناراحتی بابت کسر امتیاز در نحوه بازی‌شان دیده نمی‌شد، روی این ضربه ایستگاهی با یک پاس توسط دی‌ماریا، دیوار دفاعی آتلانتا را کنار زدند تا دنیلو برزیلی با شوتی سهمگین، دروازه حریف را باز کند.

در ادامه یووه می‌توانست گل چهارم را هم بزند، اما میرتی هافبک جوان این تیم یک فرصت عالی را در مقابل دروازه از دست داد تا در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی به پایان برسد.

پنالتی هایی که داور می توانست برای یوونتوس در نیمه نخست بگیرد اما از آنها چشم پوشی کرد، از صحنه های عجیب این مسابقه بود.

همچنین شاگردان آلگری پس از هشت کلین شیت متوالی حالا در دو مسابقه پیاپی هشت گل دریافت کردند اتفاقی که از سال ۱۹۸۸ تاکنون در این تیم بی سابقه بوده.

یوونتوس که با کسر ۱۵ امتیاز از رتبه دوم به رتبه دهم جدول پرت شده بود، این یک امتیاز دردی از آن‌ها دوا نکرد و با یک پله صعود به رتبه نهم رسیدند. آتالانتا هم با ۳۵ امتیاز در رتبه پنجم جای دارد.