یزدانی پنالتی داد، اخراج شد!

استقلال و سیاوش یزدانی به خط پایان رسیدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ایمان گودرزی؛ سیاوش یزدانی دفاع وسط استقلال روز گذشته از تمرین کردن توسط ساپینتو منع شد. سرمربی پرتغالی استقلال که این روزها به شدت از سیاوش ناراضی و ناراحت است، اجازه نداد این مدافع جنجالی تمرین کند و این نکته قطعاً آغاز حاشیه‌ای برای تیم پرانتقاد استقلال خواهد بود. باخت مقابل سپاهان آنقدر هضمش برای استقلالی‌ها سنگین بود که عواقب آن اخراج بازیکنی بود که در بازی با سپاهان به‌دلیل پنالتی دادن به حریف این روزها مورد غضب هواداران و سرمربی استقلال است. البته این برای نخستین بار نیست که مسائل حاشیه‌ای سیاوش منجر به اخراجش می‌شود و این بازیکن که کلاً در فهرست بازیکنان پرتنش است در فصل جاری چندین نوبت مورد تنبیه قرار گرفته است.
حرف‌های جنجالی علیه فکری!
سیاوش یزدانی در یک مصاحبه جنجالی علیه محمود فکری کلماتی را به زبان آورد که قابل تأمل بود و فوتبالی‌ها را در بهت و حیرت فرو برد. سیاوش یزدانی در این مصاحبه ابراز خوشحالی کرد که هیچ وقت برای محمود فکری بازی نکرده است. این اظهار نظر عجیب اهالی فوتبال را در فکر فرو برد! وقتی بازیکنی به این صراحت می‌گوید خوشحالم برای فکری بازی نکرده‌ام یعنی دشمنی خود را به‌صورت واضح با این مربی اعلام می‌کند. در چنین شرایطی فوتبالی‌ها به یاد مصاحبه فکری می‌افتند و ادعایی که در خصوص یکسری از اتفاقات خاص در تیم استقلال به زبان آورد.

تولد جنجالی ساپینتو و پست سیاوش
ساپینتو در ابتدای فصل اعتقادی به سیاوش یزدانی نداشت و به این بازیکن بازی نداد. همین نکته باعث شد تا سیاوش کینه سرمربی پرتغالی را به دل بگیرد و درست وقتی با الفاظی تند به سمت ساپینتو شلیک کرد که سرمربی استقلال در شادی روز تولدش به سر می‌برد. عکس‌های تولد ساپینتو که بیرون آمد، یزدانی استوری علیه این مربی گذاشت و مدعی شد که تولد ندیده است و اصلاً رعایت هیچ چیز را نمی‌کند. ساپینتو با خواندن این پست نسبت به سیاوش حساس‌تر شد و این بازیکن بیشتر از گذشته به نیمکت ذخیره چسبید و نتوانست در ترکیب اصلی جایی داشته باشد. سیاوش در کمیته انضباطی استقلال به‌دلیل توهینی که به سرمربی استقلال کرد، توضیحاتی داد تا به‌صورت موقت بین طرفین آتش‌بس اعلام شود، اما این آتش زیر خاکستر بود و هیچ کدام از طرفین در قبال یکدیگر کوتاه نیامدند. سیاوش به خاطر اخراج و مورد غضب قرار گرفتن جزو بازیکنانی بود که در نیم فصل اول دقایق کمی در زمین مسابقه قرار گرفت و با وساطت فتح‌الله‌زاده شرایطش در استقلال بهتر شد.

مذاکره با پرسپولیس
سیاوش یزدانی بازیکنی نیست که بتواند روی نیمکت آرام باشد به همین دلیل هرازگاهی شیطنت‌هایی انجام می‌دهد تا ذهن‌ها به سمت او برود. حدود یک ماه پیش و در شرایطی که سیاوش همچنان نیمکت‌نشین بود شایعه مذاکره‌اش با پرسپولیس سر زبان‌ها افتاد اما هیچ گاه این شایعه توسط پرسپولیسی‌ها تأیید نشد تا مشخص شود که این اخبار به نوعی برای تحت فشار قراردادن باشگاه استقلال و ساپینتو منتشر می‌شود.

یزدانی پنالتی داد، اخراج شد!

مصدومیت مدافعان و تزریق سیاوش به ترکیب
مصدومیت عارف غلامی و مرادمند باعث شد تا داسیلوا تنها بماند و تنها کسی که می‌توانست در کنار این بازیکن بازی کند، یزدانی بود. سیاوش با مصدومیت دو مدافع وسط سرانجام توسط ساپینتو به ترکیب اصلی استقلال اضافه شد و در چند بازی گذشته استقلال برای این تیم به میدان رفت. به نظر می‌رسد با حضور سیاوش استقلال در خط دفاع مشکلی نداشته باشد اما یزدانی اصلاً شبیه فصل گذشته نبود و حضورش در ترکیب استقلال کمکی به این تیم نکرد.

پنالتی دادن به سپاهان و اخراج دوباره
سیاوش یزدانی در بازی که نباید اشتباه می‌کرد، اشتباهی انجام داد تا برگه اخراجش از استقلال را امضا کنند. یزدانی در بازی با تیم سابق خود به حریف یک پنالتی تقدیم کرد و همین پنالتی برای او گران تمام شد. بعد از بازی استقلال و سپاهان صحنه پنالتی دادن سیاوش دست به دست چرخید و چیزی که هواداران استقلال را آزرده کرد خنده او بعد از دادن پنالتی بود. بعضی‌ها این رفتار او را مغرضانه تلقی کردند! تاوان این اشتباه او نیز غضب ساپینتو و در نهایت منع از تمرین و اخراج بود.

بیشتر بخوانید:

  • عکس| استوری ناراحت کننده مجری برکنار شده‌ تلویزیون

  • النصر برد، رونالدو باخت!

  • عکس | دختر جنجالی جام‌جهانی، تماشاگر تقابل رونالدو و مسی

257 251