کاظمی: برد مقابل بیروت شخصیت تیمی ما را نشان داد

بازیکنان بسکتبال گفت: با کسب پیروزی مقابل بیروت کلاب شخصیت تیمی خود را نشان دادیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ارسلان کاظمی پس از پیروزی ۷۹ بر ۷۲ ذوب‌آهن مقابل بیروت کلاب در مسابقات غرب آسیا، اظهار کرد: همانطور که بعد از بازی اول و باخت مقابل این تیم در بیروت گفتند، آن شخصیت، شخصیت واقعی تیم ما نبود که باختیم.

او ادامه داد: برای آن بازی پرواز طولانی تا بیروت داشتیم و مصدومیت نفرات مهمی، چون سجاد مشایخی هم روی عملکرد تیم تاثیر منفی گذاشت.

بازیکن تیم بسکتبال ذوب‌آهن در پایان گفت: خوشبختانه امروز توانستیم در زمین خودمان با ارائه یک بازی خوب به پیروزی برسیم و شخصیت واقعی تیم خودمان را نشان دهیم.

همچنین فرزاد کوهیان، سرمربی تیم بسکتبال ذوب‌آهن اصفهان پس از پیروزی شاگردانش مقابل بیروت کلاب در سوپرلیگ غرب آسیا، اظهار کرد: یکی از قوی‌ترین تیم‌های حاضر در این مسابقات همین تیم بیروت کلاب لبنان است که با ستاره‌های آمریکایی خود سطح بالایی دارد.

او ادامه داد: درباره این دیدار نیز باید بگویم که امروز بازیکنان ما با تمام وجود تلاش کردند تا به پیروزی برسیم. کار سختی مقابل این تیم داشتیم، اما به آن چیزی که لیاقت داشتیم دست یافتیم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره تفاوت این بازی با بازی رفت در لبنان که با باخت شاگردانش همراه شده بود، توضیح داد: در بازی برگشت تمرکز و شناخت بیشترمان از بازیکنان و سبک بازی این تیم به ما کمک کرد که مقابل آن‌ها بهتر بازی کنیم. ضمن اینکه نحوه سفر ما به لبنان نیز شرایط تیم با الان را متفاوت کرد.

کوهیان درباره هواداران اصفهانی حاضر در سالن نیز گفت: همیشه گفته‌ام، جواب زحماتی که می‌کشند را نمی‌توانیم به نحو احسن بدهیم و بیشتر از چیزی که تصور کنید ممنون و مدیون آن‌ها هستیم.

او درباره وضعیت ذوب‌آهن برای صعود از گروه نیز گفت: در این رقابت‌ها بازی ساده نداریم و هیچ‌گونه پیش‌بینی‌ای نمی‌توانیم داشته باشیم. واقعا فشار بازی‌ها زیاد است و باید پله پله پیش رفت.