بازیکنی که تنور حساس‌ترین بازی هفته را داغ کرد!

محمدرضا حسینی کمتر از ده روز پس از ترک قرضی سپاهان دوباره به نقش جهان برمی‌گردد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

تیم فوتبال رده دومی سپاهان در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر، روز چهارشنبه در ورزشگاه نقش جهان میزبان گل‌گهر رده سومی خواهد بود تا یکی از جذاب‌ترین بازی‌های دور رفت تکرار شود.

طلایی‌پوشان اصفهان که در دیدار رفت با دو گل زکی‌پور، مدافع سابق گل‌گهر از شاگردان قلعه‌نویی پیش افتاده و در ادامه با دریافت دو گل به تساوی رسیدند، حالا ممکن است از همان تک مورایس به حریف در بازی گرفتن از بازیکنی با انگیزه‌های اثبات توانایی مقابل تیم سابق، پاتک بخورند و ابزار این حربه برای قلعه‌نویی کسی نیست جز کاپیتان سابق سپاهان، محمدرضا حسینی!

وینگر پرخواهان سپاهان در سال‌های اخیر، پس از مشخص شدن ترکیب اصلی سپاهان در مقطع پایانی نیم‌فصل، ترجیح داد برای پیدا کردن فرصت بازی تیم جدیدی را انتخاب کند و پس از موافقت سپاهان با جدایی قرضی، شاگردی دوباره امیر قلعه‌نویی این بار در گل‌گهر را انتخاب کرد.

حسینی در بازی رفت به عنوان کاپیتان در شادی پس از گل زکی‌پور، بازیکن سابق گل‌گهر شرکت کرد و حالا این هفته خودش در لباس این تیم سیرجانی به مصاف باشگاه سابقش، سپاهان، می‌رود.

به این ترتیب حسینی که چهار روز قبل به گل‌گهر پیوست و روز جمعه هم در ترکیب این تیم مقابل مس رفسنجان قرار گرفته بود، یک هفته پس از جدایی از سپاهان، برابر این تیم قرار خواهد گرفت و در نقش جهان رو در روی هم‌تیمی‌های سابق خود به میدان خواهد رفت.