راه فراری برای بارسا در ژانویه/ تمدید‌ها ثبت می‌شود

با وجود رد فرجام‌خواهی بارسلونا علیه محرومیت از فعالیت در نقل و انتقالات به دلیل تخطی از فیرپلی مالی، اما باشگاه کاتالان می‌تواند در این ماه قرارداد چند بازیکن خود را تمدید کند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

بارسلونا به دلیل نقض قوانین فیرپلی مالی با ممنوعیت از فعالیت در بازار نقل و انتقالات مواجه است و تا دیروز به نظر می‌رسید این باشگاه در ماه ژانویه قادر به انجام هیچ فعالیتی در بازار نخواهد بود.

اما امروز رسانه‌های کاتالان گزارش دادند وکلای باشگاه بارسا موفق شده‌اند راه‌هایی برای دور زدن بخشی از ممنوعیت‌ها پیدا کنند. اولویت بارسا ثبت رسمی تمدید قرارداد سه بازیکن یعنی گاوی، رونالد آرائوخو و مارکوس آلونسو است. اما بلوگرانا همچنان قادر به جذب بازیکن جدید در ماه ژانویه نیست.

بارسلونا همچنان منتظر است تا جریمه نقدی‌اش بابت نقض قوانین اعلام شود. گفته می‌شود این جریمه حدود ۸۰۰ هزار یورو خواهد بود. این باشگاه به دلیل سه عملیات جذب بازیکن در تابستان گذشته به نقض فیرپلی مالی محکوم شده است. خرید دنی آلوس و آندرئاس کریستنسن و تمدید قرارداد با رونالد آرائوخو عملیات‌هایی بود که محکومیت را برای باشگاه به ارمغان آورد.

با اینکه بارسا علیه این حکم فرجام‌خواهی کرده، اما یوفا در نهایت این درخواست را رد کرد و گفت بارسا در هر سه مورد متهم بوده و به پرداخت جریمه نقدی محکوم خواهد شد.