عباسی و برادران محمدی در نیمه نهایی/ شکست سهرابی مقابل قهرمان المپیک

رضا عباسی، عارف و ایمان محمدی به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی، جام اوپن زاگرب رسیدند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

روز دوم رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی، جام اوپن زاگرب امروز (شنبه) در شهر زاگرب کرواسی آغاز شد و نمایندگان اوزان ۶۳ و ۶۷ کیلوگرم کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند.

بر همین اساس در وزن ۶۷ کیلوگرم رضا عباسی در دور اول با نتیجه ۹ بر صفر آشو از هند را مغلوب کرد وی در دور بعد با نتیجه ۸ بر صفر آدام پویلیک از مجارستان را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۱۰ بر ۷ هاوارد یورگنسن از نروژ را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عباسی در این مرحله به مصاف آدوماس گریگالیوناس از لیتوانی می‌رود. دانیال سهرابی دیگر نماینده کشورمان نیز که در آن سوی جدول قرار دارد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با نتیجه ۱۰ بر ۲ ماماداسا سیلیا از فرانسه را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه ۶ بر ۲ مغلوب لوییز اورتا سانچز قهرمان المپیک از کوبا شد و باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا وی نیز بتواند به کار خود در گروه بازنده‌ها ادامه دهد.

در وزن ۶۳ کیلوگرم ایمان محمدی در دور نخست با نتیجه ۶ بر ۱ ویتالی اریومنکو از مولداوی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۸ بر ۱ (سه اخطاره) پریکا دیمیتریویچ از صربستان را برد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عارف محمدی دیگر نماینده کشورمان و برادر ایمان که در آن سوی جدول قراردارد، در دور نخست با نتیجه ۳ بر ۲ آکر اشمید العبیدی از اتریش را مغلوب کرد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه ۶ بر صفر مقابل ساگار از هند به پیروزی رسید و راهی مرحله نیمه نهایی شد.