جهانبخش: می خواستم جشن بگیرم اما همه گفتند باید به بازی برگردیم

ستاره ایرانی تیم فاینورد بعد از درخشش مقابل آیندهوون از دلیل خوشحالی نکردنش گفت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

فاینورد در حالی که با دو گل از آیندهوون عقب بود با درخشش علیرضا جهانبخش توانست بازی را به تساوی کشانده و موقعیت خودش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کند.

جهانبخش از ذهنیت فاینورد پس از بازگشت برابر پی اس وی تمجید کرد و گفت: ذهنیت تیم باورنکردنی است.

جهانبخش گفت: می‌دانستیم که اگر به همین منوال ادامه دهیم، خوب خواهد بود و شانس حتی بردن هم خواهیم داشت. خیلی خوب بودیم و در نهایت فکر می‌کنم دو امتیاز از دست دادیم.

فاینورد به لطف درخشش جهانبخش در دقایق پایانی با پی اس وی به تساوی رسید و در نهایت به یک امتیاز بسنده کرد.

این بازیکن ایرانی ادامه داد: در این دیدار فاینورد لحظه‌ای تسلیم نشد. ذهنیت این تیم فوق‌العاده خوب است. ما به راه خود ادامه می‌دهیم و قبلاً چند بار در این فصل جنگیده‌ایم. اگر می‌خواهیم در صدر قرار بگیریم و جام‌ها را به دست بیاوریم، به این ذهنیت نیاز داریم.

جهانبخش مظهر این ذهنیت فوق العاده بود. این وینگر ابتدا با یک ضربه سر عالی بازی را ۱-۲ کرد و در دقیقه ۹۶ با شوت زیبا نتیجه را ۲-۲ کرد.

او در پایان صحبت‌هایش گفت: می‌خواستم جشن بگیرم، اما همه گفتند باید به نیمه زمین برگردیم. بعد از آن گل ما شانس برد هم داشتیم، اما گل تساوی در واقع خیلی دیر به ثمر رسید. ما بازیکنان خوب زیادی در تیم خود داریم و رقابت زیادی در تیم وجود دارد. شما به عنوان یک فوتبالیست همیشه می‌خواهید بازی کنید، اما مربی و کادرفنی تصمیم می‌گیرند. در هر صورت، من هر کاری از دستم بر می‌آید برای کمک به تیم انجام می‌دهم.