سیفی: مبالغ لیگ ووشو چندان چنگی به دل نمی زند/ نیاز است به اندازه مدال ها دیده شویم

دارنده مدال طلای ساندای قهرمانی جهان گفت: واقعیت امر این است که مبالغ لیگ چندان چنگی به دل نمی‌زند و جا دارد خیلی بهتر شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

محسن سیفی دارنده مدال طلای ساندای قهرمانی جهان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شرایط فعلی خودش برای حضور در مرحله نهایی لیگ ووشو اظهار کرد: همیشه سر تمرین حاضرم و وضعیت آمادگی ام هم خوب است. اکنون هم در تهران هستم و برای فینال لیگ آماده می‌شوم. ان شا الله آخر ماه هم انتخابی تیم ملی برای بازی‌های آسیایی داریم که باید همین روند خوبم را ادامه بدهم که با بدنی آماده و شرایط خوب به مصاف رقبایم بروم تا دوباره به لباس تیم ملی برسم.  

او درباره اینکه آیا مبالغی که در لیگ به ووشوکاران داده می‌شود، راضی کننده است یا خیر، گفت: واقعیت امر این است که مبالغ لیگ چندان چنگی به دل نمی‌زند و جا دارد خیلی بهتر شود. امیدوارم حامیان مالی خوبی به سمت این رشته ورزشی سرازیر شوند تا مبالغ تکان بخورد و از این که هست بهتر و بهتر شود. به هر حال نیاز است ورزشکارانی که حرفه‌ای تمرین می‌کنند و مدال می‌گیرند در نهایت بتوانند در شرایط خوبی باشند. ورزشکارانی که ملی پوش و به دنبال مدال هستند در تمام سال درگیر شدند و این مبالغ خوب در لیگ می‌تواند کمک خرجی باشد تا با آرامش ذهنی تنها به تمرین و به مسابقه و به نتیجه خوب در آن فکر کنیم.  

دارنده مدال طلای ساندای قهرمانی جهان درباره اینکه آیا از سمت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک خوب حمایت می‌شوند یا خیر، تصریح کرد: واقعیت امر این است که هنوز اردو‌های ما شروع نشده و از اول خرداد ماه سال آینده آغاز می‌شود. امیدوارم هم کمیته ملی المپیک و هم وزارت ورزش حمایت و هم نگاه بهتری داشته باشند، زیرا ووشو سهم زیادی در مدال‌های ایران در بازی‌های آسیایی داردمخصوصا مدال طلا و نیاز است به همان اندازه هم که مدال می‌گیریم دیده هم شویم. باید از ما حمایت کنند تا مانند دوره گذشته بهترین نتیجه را بگیریم.