کاپیتان شمشیربازی: باید با کسب ۴ سهمیه کامل به استقبال المپیک برویم

علی پاکدامن گفت: ما باید قبل از شروع مسابقات شمشیربازی روحیه خود را بالا ببریم تا با ۴ سهمیه کامل به استقبال المپیک برویم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

علی پاکدامن  کاپیتان تیم ملی شمشیربازی  درباره شرایط تیم ملی سابر اظهار کرد:  تمرینات خود را از روز سه‌شنبه هفته گذشته برای حضور در جام جهانی پادووا ایتالیا شروع کردیم و خوشبختانه تاکنون تمرینات پرفشار و منظمی را زیر نظر مصطفی عطایی مربی بدنساز تیم ملی سپری کرده‌ایم. مطمئنم شرایطم روز به روز بهتر می‌شود و کادرفنی و کنار آن هم مسئولان فدراسیون تا حد توان از ما حمایت می‌کنند.  

او افزود: به هر حال  جام جهانی رویداد مهمی است، زیرا قبل از رقابت‌های کسب سهمیه برگزار می‌شود و باید با کسب نتایج خوب هم رنک خودمان در بخش انفرادی و تیمی را بالا نگه داریم تا با شروع مسابقات کسب سهمیه المپیک از نظر روحی و روانی بالا باشیم و نتایج خوبی در آن بگیریم و کنار آن هم با چهار سهمیه کامل به استقبال المپیک پاریس برویم.  

کاپیتان تیم ملی سابردرباره شرایط خودش تصریح کرد: از نظر روحی و روانی هم توانستم دوباره به شرایط خوبی برسم تا بتوانم در ایتالیا با بهترین شرایطم به رقابت بپردازم. به هر حال ما در آخرین مسابقه خودمان در ایتالیا به مدال نقره تیمی رسیدیم و اکنون هم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم دوباره این نتیجه و عملکرد را تکرار کنیم.

پاکدامن در پایان گفت: ما تیم خوبی داریم و نیاز است از ما حمایت شود تا در سال آینده بتوانیم در رقابتی که می‌رویم فوق‌العاده ظاهر شویم و در بازی‌های آسیایی هم بهترین نتیجه را به دست بیاوریم.