مهاجم ناراضی در راه رئال مادرید؟

کریم بنزما فصل وحشتناکی را در زمینه مصدومیت ها داشته چرا که هشت مصدومیت داشته و چهارده بازی را از دست داده در حالی که ریچارلیسون نیز نتوانسته در تیم تاتنهام زیر نظر کونته جا بیافتد و همین مسئله باعث شده تا شایعات در مورد نقل و انتقالات تابستانی قوت بگیرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ ریچارلیسون تجربه کار کردن با آنچلوتی در اورتون را دارد. در حقیقت مهاجم برزیلی بهترین روزهای فوتبالی خود را زیر نظر کارلو داشته است و حالا آس مدعی است که رئال مادرید شرایط خرید ریچارلیسون را با دقت زیر نظر دارد.

تاتنهام برای خرید ریچارلیسون در تابستان قبلی 70 میلیون یورو پرداخت و توقعات زیادی از او داشت اما مهاجم سابق اورتون در تیم کونته جا نیافتاد و اغلب نیمکت نشین بود. ریچارلیسون در این فصل فقط دو گل و سه پاس گل داشته و اخیرا به شدت به کونته حمله کرده است و به همین خاطر به نظر می رسد که جدا شدنش از تیم لندنی در تابستان قطعی باشد.

در این شرایط رئال مادرید می تواند از فرصت استفاده کند و ریچارلیسون را بخرد. این مهاجم در تابستان گذشته نیز مورد توجه رئال بود اما در آن زمان سهمیه بازیکنان غیراروپایی رئال پر بود. با توجه به این که وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو پاسپورت اسپانیایی گرفته اند، این سهمیه در ترکیب رئال مادرید خالی شده است.

بیشتر بخوانید:

  • عکس | عاقبت دشمنی با کریستیانو رونالدو!

  • دو زن مشهور مدعی رابطه با کریستیانو رونالدو شدند!

  • عکس | اولین واکنش جورجینا به ماجرای خیانت رونالدو

257 251