اسپتزیا ۲ – اینتر یک/ شکست نراتزوری با گلزنی مالدینی

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل اسپتزیا با نتیجه دو بر یک شکست خورد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

در نخستین بازی هفته بیست و ششم سری آ ایتالیا، تیم اینتر مقابل میزبانش اسپتزیا دو بر یک شکست خورد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه ۵ بود که لائوتارو مارتینز پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت شد، اما ضربه او را بارتلومیه دراگوفسکی دفع کرد.
برتری اینتر ادامه داشت و در دقیقه ۱۰ بود که این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. خطای ماتیا کالدارا روی دانیلو دی‌آمبروزیو باعث شد تا داور نقطه پنالتی را نشان بدهد. لائوتارو پشت ضربه قرار گرفت، اما شوت محکم او را دراگوفسکی دفع کرد تا بازی بدون گل دنبال شود.

حملات تیم میهمان ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۱۹ بود که روی ارسال رابین گوسنس، روملو لوکاکو صاحب موقعیت شد، اما ضربه او هم از بالای دروازه اسپتزیا به بیرون رفت.
در ادامه بازی متعادل‌تر شد، اما در دقیقه ۲۹، بار دیگر اینتر صاحب موقعیت شد، اما ضربه هنریک میخیتاریان هم راهی به چهارچوب دروازه اسپتزیا پیدا نکرد.
در دقیقه ۳۳ چیزی نمانده بود که اسپتزیا برخلاف جریان بازی به گل برسد، ولی ضربه کوین آگودلو به تیر دروازه اینتر برخورد کرد.
در دقایق پایانی نیمه اول باز هم این اینتری‌ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه ابتدایی، لائوتارو دروازه حریف را باز کرد، اما داور به دلیل آفساید این گل را نپذیرفت.
در حالی که اینتری‌ها به دنبال رسیدن به گل بودند، این اسپتزیا بود که در دقیقه ۵۵ به گل دست پیدا کرد. انزولا که روی یک ضدحمله درون محوطه جریمه اینتر صاحب توپ شده بود، با یک پاس رو به عقب دنیل مالدینی را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه‌ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

بعد از این گل اینتری‌ها پیش کشیدند، اما در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف توفیق چندانی نداشتند. حملات این تیم ادامه داشت و هرچه به دقایق پایانی نزدیک می‌شدیم، شدت می‌گرفت تا اینکه در دقیقه ۸۲، اینتر بار دیگر صاحب ضربه پنالتی شد.
این بار سالوادور فرر بود که روی دنزل دامفریس مرتکب خطا شد و داور اعلام پنالتی کرد. این بار لوکاکو پشت ضربه قرار گرفت برخلاف جهت حرکت دروازه‌بان حریف، توانست گل تساوی را به ثمر برساند و حساب کار را ۱-۱ کند.

اما این برتری چندان پایدار نبود و در دقیقه ۸۷ اسپتزیا بار دیگر پیش افتاد. دامفریس که توانسته بود با گرفتن پنالتی، پایه‌گذار گل تساوی اینتر باشد، درون محوطه جریمه اینتر ویکتور کووالنکو را سرنگون کرد و داور هم نقطه پنالتی را نشان داد. انزولا پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم تشخیص درست جهت ضربه توسط سمیر هاندانوویچ، توانست گل دوم اسپتزیا را به ثمر برساند.

در دقایق پایانی اینتری‌ها تلاش کردند تا به گل تساوی برسند و حتی وقت‌های اضافه لوکاکو صاحب یک فرصت خوب شد، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با برتری ۲-۱ میزبان به پایان رسید.