طعنه کونته به گواردیولا با استفاده از جولیا رابرتز

آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، به ابراز ناراحتی پپ گواردیولا از این که جولیا رابرتز به تماشای بازی تیمش نیامده طعنه زد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

اظهارات گواردیولا درباره ناراحتی‌اش از این که رابرتز به تماشای بازی منچستریونایتد نشسته، اما برای دیدن بازی سیتی به ورزشگاه اتحاد نیامده واکنش بسیاری را در پی داشت.

سرمربی منچسترسیتی در پاسخ به این سوال که تیمش در شش سال اخیر همیشه در جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان حضور داشته، اما موفق به قهرمانی نشده، گفت که او حتی اگر سه بار متوالی قهرمان شود هم باز یک ناکام است و به همین دلیل از نظرش این که این بازیگر مطرح هالیوودی به تماشای بازی تیم او نیامده ناراحت‌کننده‌تر است.

این موضوع باعث شد که مسئول صفحات اجتماعی باشگاه منچستریونایتد بلافاصله تصاویر حضور رابرتز در اولدترافورد را دوباره به اشتراک بگذارد تا طعنه‌ای به او زده باشد و حالا نوبت به کونته رسیده است.

این مربی ایتالیایی در آستانه دیدار برابر ساوتهمپتون به خبرنگاران گفت: «وقتی در چلسی بودم، جولیا رابرتز آمد تا بازی ما را از نزدیک ببیند و من این شانس را داشتم که او را به رختکن خودمان ببرم و به بازیکنان و اعضای کادر فنی معرفی کنم.»

به نظر می‌رسد که اظهارات گواردیولا بیشتر از آنچه که تصور می‌شد جلب توجه کرده و حالا بسیاری در تلاش هستند تا با استفاده از این موضوع به او طعنه بزنند یا با این مربی شوخی کنند.