مطهری: فرد جاه طلبی هستم

سرمربی نساجی گفت: فردی جاه‌طلب هستم و در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بوده‌ام، دوست دارم برای مقام‌های بالاتر بجنگیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

حمید مطهری، سرمربی نساجی بعد از کسب نتیجه تساوی مقابل استقلال در جدالی تدارکاتی، مقابل خبرنگاران قرار گرفت و گفت: دوست داشتم سال را با یک بازی تدارکاتی خوب تمام کنیم. با توجه بازی در لیگ که ۱۱ فروردین با تیم گل‌گهر داریم، استقلال از نظر پازل تاکتیکی شباهت‌های زیادی به گل گهر دارد و به خاطر همین یک بازی دوستانه برابر استقلال انجام می‌دهیم تا آماده جدال با حریف خود شویم.

وی در ادامه گفت: ما با توجه به بودجه و بضاعتی که داریم در جدول جایگاه بدی نداریم، اما فشار خیلی روی من زیاد است. نمی‌دانم داستان چه چیزی است. چون خودم فردی جاه‌طلب هستم و در باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس بوده‌ام، دوست دارم برای مقام‌های بالاتر بجنگیم. ان‌شالله تیم ما شکل بهتری پیدا کند و فرم فوتبالی ما خوب است. ما از نظر داوری هم ضرر کردیم و جایگاه واقعی ما اینجای جدول نیست.

او درباره انتخاب امیر قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی و اینکه خودش هم گزینه هدایت تیم ملی بود هم گفت: به آقای قلعه‌نویی تبریک می‌گویم. همان زمان هم تشکر کردم از فدراسیون که من را قابل دانسته‌اند. امیر قلعه‌نویی مربی با تجربه و کاربلد است. قبلا هم گفته بودم هم امیر قلعه‌نویی و هم یحیی گل‌محمدی لیاقت این را دارند که سرمربی تیم ملی شوند. برای امیر قلعه‌نویی هم آرزوی موفقیت دارم.

مطهری در پایان گفت: به همه داوران خسته نباشید می‌گویم و فقط می‌خواهم با تمرکز بیشتری داوری کنند که خدایی نکرده حقی از کسی ضایع نشود. تیم ما در جام حذفی جزو هشت تیم قرار دارد و باید با پیکان بازی کنیم. اما با به دنبال اثبات توانایی‌های خودمان هستیم و هدفی جز رسیدن به جمع چهار تیم برتر نداریم.