آلگری: ۱۹ آوریل، روز صدور حکم درباره امتیازات است

سرمربی یوونتوس گفت: ۱۹ آوریل، روز صدور حکم است و امیدوارم امتیازات کسر شده را به ما برگردانند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

 یوونتوس پس از صعود به یک چهارم نهایی لیگ اروپا با روحیه‌ای مضاعف خود را مهیای رویارویی برابر اینتر در دربی ایتالیا می‌کند. دیداری که فردا شب در ورزشگاه جوزپه مه‌آتزا برگزار می‌شود. یووه پس از کسر ۱۵ امتیاز حالا در رده هفتم است و برای کسب سهمیه اروپایی می‌جنگد.

مکس آلگری در نشست خبری امروز خود گفت: «در ورزشگاه پر از تماشاگر دیداری جذاب و البته دشوار برابر اینتر خواهیم داشت. اینتر هم روحیه بالایی دارد، چون به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان صعود کرده است. شرایط ما هم بهتر شده و باید این روند را ادامه دهیم. شاید در هفته‌های بعد همه چیز تغییر کند. هدف ما کسب سهمیه لیگ قهرمانان و رسیدن به فینال جام حذفی است. بدون کسر ۱۵ امتیاز ما در واقع سه امتیاز بیشتر از اینتر داریم و باید در رتبه دوم قرار می‌گرفتیم.»

آلگری ادامه داد: «بازی برابر رقبای مستقیم همیشه سخت است. ما در فصل جاری به میلان، ناپولی و رم باخته‌ایم. در جدول عقب‌تر از آن‌ها هستیم و کارمان برای جبران سخت است. البته بازهم تاکید می‌کنم که تا اینجای فصل ۵۳ امتیاز گرفته‌ایم. ۱۹ آوریل، روز صدور حکم است و امیدوارم امتیازات کسر شده را به ما برگردانند. ببینیم چه می‌شود. اگر محرومیت‌ها پابرجا بمانند و سهمیه لیگ اروپا بگیریم، بازهم فصل خوبی نداشته ایم، اما به هرحال باید فصل را خوب و مثبت تمام کنیم.»

آلگری در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفت: «فدریکو کیه‌زا شرایط خوبی دارد و در دسترس است. دی‌ماریا نیز شرایط مشابهی دارد، ولی میلیک و الکس ساندرو را نخواهیم داشت. پوگبا نیز هر زمان مصدوم نباشد، وارد فهرست می‌شود. ببینیم پس از فیفادِی شرایطش چطور خواهد بود. شرایط میرتی و بونوچی هم فردا ارزیابی خواهد شد.»