دبیر هیات شمشیربازی اردبیل:

استعدادیابی و تامین تجهیزات جزو اولویت‌های هیات شمشیربازی استان است

دبیر هیات شمشیربازی استان اردبیل گفت: استعدادیابی و تامین تجهیزات دو محور اساسی و اصلی برنامه های هیات شمشیربازی استان اردبیل در سال جدید هستند.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا – واحد اردبیل، منصور پناهی دبیر هیات شمشیربازی استان اردبیل با بیان این مطلب افزود: سال ۱۴۰۱ سال خوبی برای هیات بود ولی دورنمای شمشیربازی استان و کلا کشور در حوزه تجهیزات و امکانات خوب نیست. ضمن این بحث استعدادیابی هم به شدت به این دو بخش وابسته است.

پناهی با بیان خلاصه ای از برنامه های شمشیربازی استان درسال نو، اظهار داشت: توجه به استعدادیابی و ترمیم تیمهای پایه، توجه به هیات‌های شهرستان ها با لحاظ شرط فعالیت مناسب، برگزاری دو دوره ارتقای مربیگری و دوره درجه ۲ ملی داوری، تامین اعتبار و خرید تجهیزات، حمایت از فعالیت مربیان سازنده، توجه ویژه به قهرمانان و ملی پوشان شمشیربازی استان و حضور مناسب در دور برگشت لیگ برتر شمشیربازی باشگاه‌های کشور و همچنین لیگ برتر سال‌جاری که از مهر ماه آغاز خواهد شد، رئوس برنامه های هیات در سال ۱۴۰۲ خواهد بود.

وی تصریح کرد: برنامه عملیاتی و اعتبار پیشنهادی برای سال جدید، حدود ۴ میلیارد تومان است که بعد از تصویب در هیات رییسه شمشیربازی استان، اجرایی خواهد شد.