بازیکنانی که منتظر دعوت به تیم ملی هستند

۳ بازیکنی که به دنبال فرصتی از قلعه‌نویی هستند تا برای ایران به میدان بروند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

یکی از جذاب‌ترین وعده‌های امیر قلعه‌نویی در بدو ورود به تیم ملی، جوان کردن ترکیب تیم ملی بود. موضوعی که با دعوت از ستاره‌های جوان لیگ، ثابت کرد که دنبالش است.

محمدامین حزباوی، مدافع باشگاه فولاد و کاپیتان تیم جوانان ایران بلافاصله بعد از درخشش در جام ملت‌های جوانان آسیا، به اردوی تیم بزرگسالان دعوت شد تا بهترین دوران حرفه‌ای خود را تجربه کند. مدافعی که امیدوار است در غیاب مجید حسینی و مرتضی پورعلی‌گنجی، اعتماد سرمربی تیم ملی را به دست آورده و با اثبات توانایی‌هایش راهی جام ملت‌های آسیا شود.

محمدحسین اسلامی نیز دومین بازیکن جوان دعوت شده توسط قلعه‌نویی است. بازیکنی که مهدی تارتار از او در ذوب‌آهن استفاده می‌کند و به همین واسطه در بالاترین سطح فوتبال حضور پیدا کرده است.

از طرف دیگر سیدمهدی حسینی، هافبکی به شمار می‌رود که تجربه خوبی در لیگ برتر به واسطه بازی‌ در تیم‌های آلومینیوم و مس رفسنجان به دست آورده و مهره‌ای بدون جانشین در باشگاه خود محسوب می‌شود و حالا توسط امیر قلعه‌نویی به تیم ملی فراخوانده و این احتمال وجود دارد در بازی با کنیا برای دقایقی به میدان برود.

حالا باید دید سرمربی تیم ملی که یکی از بهترین بازیکن‌ها را در اختیار دارد، از دو بازیکن جوان و یک شاگرد باتجربه‌اش مقابل کنیا استفاده می‌کند یا انجام این مهم را به ماه‌های آینده می‌‌سپارد؟