یکه تازی هالند برای کسب کفش طلای لیگ جزیره

رقابت برای کسب کفش طلای لیگ برتر به یک رقابت تمام عیار تبدیل شده است، ولی به نظر می‌رسد برنده آن از همین الان مشخص شده است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به نقل از بی ساکر، ارلینگ هالند پس از بیست و هشت هفته همچنان در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار دارد. این بازیکن نروژی ۲۸ گل به ثمر رسانده و به طور جدی به دنبال کسب کفش طلاست. هری کین با (۲۱) گل و ایوان تونی با (۱۶) گل پشت سر او قرار دارند.

ارلینگ هالند یک ماشین گلزنی است و با زدن ۵ گل به لایپزیگ این موضوع را در لیگ قهرمانان نیز ثابت کرد. هالند در ۲۵ بازی اول خود در لیگ قهرمانان به رکورد ۳۳ گل رسیده تا بالاتر از بازیکنانی مانند لئو مسی، کریستیانو رونالدو و کریم بنزما باشد که بعد از ۲۵ بازی در لیگ قهرمانان نتوانسته بودند این تعداد گل بزنند.

لیگ برتر همیشه مهاجمان بزرگ زیادی داشته است و این فصل نیز مهاجمان بزرگ زیادی خریداری شدند تا تنور رقابت برای کفش طلا داغ شود. 

خرید ارلینگ هالند و داروین نونیز مهمترین اخبار نقل و انتقالاتی تابستان در لیگ برتر بود. گابریل ژسوس، ریچارلیسون و استرلینگ در کنار هری کین و محمد صلاح مهمترین مهاجمان لیگ برتر هستند.

بیشترین کفش طلای لیگ برتر را تیری آنری دارد. این مهاجم فرانسوی چهار بار عنوان آقای گلی را به دست آورده که اولین آنها در فصل ۰۲-۲۰۰۱ بود. در دوران طلایی آرسنال، این مهاجم سه بار دیگر کفش طلای لیگ برتر را برد.

بهترین گلزنان لیگ برتر در فصل جاری:

آرسنال با یک بازی بیشتر و ۸ امتیاز بیشتر از منچسترسیتی در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد و با توجه به اینکه آرسنال یک بازی مستقیم با سیتی در پیش دارد، رقابت برای قهرمانی بسیار حساس و نزدیک دنبال می‌شود.