آنچلوتی: گل وینیسیوس روند بازی را تغییر داد/ بنزما می تواند یک توپ طلای دیگر ببرد

سرمربی رئال مادرید گفت: در نیمه اول مشکلاتی داشتیم، ولی با گل وینیسیوس روند ما بهتر شد و ریتم بازی تغییر کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

رئال مادرید در نوکمپ عالی بود و کریم بنزما فوق العاده. مادریدی‌ها با چهار گل بارسلونا را در زمین خودش در هم شکستند و کریم بنزما در این بازی هت‌تریک کرد و گل دیگر مادرید را وینیسیوس به ثمر رساند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال که استاد بازگشت در بازی‌های بزرگ است در پایان بازی گفت: «بازی کاملی انجام دادیم و اگر غیر این بود نمی‌توانستیم برنده شویم. در نیمه اول مشکلاتی داشتیم، ولی با گل وینیسیوس روند ما بهتر شد و ریتم بازی تغییر کرد. همان گل باعث شد در نیمه دوم نیز با اعتماد به نفس بالا بازی کنیم.»

او در مورد حضور کاماوینگا در دفاع چپ بیان کرد: «کاماوینگا بازیکنی جوان و چند پسته است. گفته بودم که در صورت نیاز به دفاع چپ خواهد رفت و امشب نیز عالی بود. او در بیشتر دوئل‌هایش برنده بود.»

آنچلوتی با تمجید از بنزما و هت‌تریک این ستاره فرانسوی گفت: «کریم در وقفه بازی‌های ملی عالی تمرین کرد و به نوعی یک پیش فصل را پشت سر گذاشت. اگر او از لحاظ بدنی آماده باشد، می‌تواند همین‌قدر خوب و تاثیرگذار کار کند. او از بهترین‌های دنیاست و می‌تواند یک توپ طلای دیگر نیز ببرد.

در رختکن این برد و رفتن به فینال را جشن گرفتیم. رسیدن به فینال چالش بزرگی بود به خصوص که باید بارسا را حذف می‌کردیم. برای بازیکنانم بسیار خوشحالم.»