ویرا: از نتیجه بازی برابر ملوان راضی هستیم/ مهاجمان با گلزنی اعتماد به نفسشان بیشتر شد

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از برد برابر تیم ملوان راضی هستیم و منتظر نتایج رقبای خود می‌مانیم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

اوسمار ویرا مربی تیم فوتبال  پرسپولیس در نشست خبری پس از بازی با ملوان به جای یحیی گل‌محمدی در مقابل خبرنگاران حضور یافت و درباره این دیدار اظهار کرد: از نتیجه راضی هستیم. البته نیمه اول یک سری مشکلاتی داشتیم و سعی کردیم تغییراتی داشته باشیم. ۲ گل زدیم و سعی کردیم با اعتماد به نفس بیشتری بازی کنیم.

او درباره داوری بازی گفت: معمولا راجع به داوری صحبت نمی‌کنم، اما داوری به نظرم نرمال بود و مشکلی نداشت.

ویرا گفت: برای ما واضح است که نیاز داریم همه بازی‌ها را ببریم و قدم به قدم پیش برویم و منتظر نتایج ۲  رقیب دیگر، استقلال و سپاهان باشیم.

مربی پرسپولیس بیان کرد: همه می‌دانند یک سری مشکلات ناخواسته از جمله مصدومیت و جدایی چند نفر از بازیکنان داشتیم. اکنون در حال پیشرفت هستیم و قدم به قدم پیش می‌رویم و شرایطمان بهتر خواهد شد.

او در پایان خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم نیاز است که امروز از بازیکنان تشکر کنیم، چون جنگیدند و تلاش کردند متوجه باشند در چه شرایطی هستند. همچنین از هواداران که در نیمه اول شرایط خوبی برای بازی نداشتیم، اما از ما حمایت کردند. راجع به مهاجمان، خیلی خوب است که گل می‌زنند و اعتماد به نفس به خودشان و تیم می‌دهند. مهدی عبدی هم عملکرد خوبی داشت و کارش را خوب انجام داد. همچنین عیسی آل‌کثیر هم عملکرد خوبی داشت و ۲، ۳ حرکت خوب انجام داد. خیلی خوب است برای ما که چند مهاجم خوب داریم.