تیم ملی والیبال و قهرمان لیگ وارد دعوا شدند

امیر شرافت مدیر عامل باشگاه شهداب یزد بابت عدم همکاری تیم ملی با باشگاه شهداب یزد از بهروز عطایی انتقاد کرد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

WRITER : OMID SHAYAN NEJAD

امیر شرافت، مدیر عامل باشگاه شهداب یزد در گفتگو با برنامه رادیویی جهان والیبال اعلام کرد یک سری حرکات و اتفاقات و تماس‌های مشکوک در اردوی تیم ملی از سوی کادر فنی و مربیان بابت مذاکره با بازیکنان شهداب شکل گرفته است و در حال دلسرد سازی بازیکنان این تیم در اردوی شهداب هستند. وی همچنین موضوع دیگری که باعث گلایه این باشگاه شده است را مخالفت و عدم همکاری بهروز عطایی با در اختیار قرار دادن محمد رضا حضرت پور که هم اکنون در اردوی تیم ملی است عنوان کرده است. وی همچنین اعلام کرد این اولین بار است که یک باشگاه تنها یک بازیکن کمکی برای جام باشگاه‌های آسیا خواسته و با آن مخالفت شده است و همه این قضایا و اتفاقات باعث دلسردی مدیران این باشگاه شده است.

وی همچنین درباره‌ی جذب سعید معروف عنوان داشت: سعید معروف افتخار جامعه والیبال ما است و صحبت‌هایی با وی شده است و او نیز راغب است با این تیم در جام باشگاه‌های آسیا شرکت کند و اگر اتفاق خاصی نیفتد در چند روز آینده با او قرارداد خواهیم بست. وی همچنین تاکید کرد که این باشگاه قصد خرید بازیکن خارجی را ندارد.

شهداب یزد به عنوان نماینده ایران با تیم‌های گاز جنوب عراق، کام ایر افغانستان و تایچونگ چین تایپه همگروه است و این مسابقات از ۲۴ اردیبهشت ماه در منامه بحرین آغاز خواهد شد.