در تمرین امروز پرسپولیس چه گذشت

شجاع خلیل‌زاده در تمرین امروز پرسپولیس کلاه آبی‌رنگ به‌سر داشت.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا قرار بود نخستین جلسه تمرینی پرسپولیس پس از پیروزی مقابل پارس جنوبی از ساعت 11 صبح امروز (یکشنبه) در ورزشگاه شهیدکاظمی تهران آغاز شود که این جلسه تمرینی به‌خاطر جلسه ترکاشوند با بازیکنان با 20 دقیقه تأخیر آغاز شد.

* در ابتدای تمرین، بازیکنان اصلی از ذخیره‌ها جدا شدند و نرم‌دوی کردند. آنها پس از 30 دقیقه زمین را ترک کردند. بازیکنان ذخیره هم زیرنظر برانکو به پاسکاری، سانتر از جناحین و فوتبال درون تیمی انجام دادند.

* دو نفر از لیدرهای پرسپولیس به‌دلیل رفتارهای بیرانوند به محمود خوردبین اعتراض کرده و درخواست کردند که به این دروازه‌بان بگوید: «پرسپولیس باشگاه بزرگی است و بهتر است با این حرکات هواداران را تحریک نکند و قدر تشویق‌های آنها را بداند، چون او با پرسپولیس بزرگ است».

* حدود 50 هوادار تمرین امروز شاگردان برانکو را از نزدیک تماشا کردند.

* مهدی طارمی علی‌رغم محرومیت همچنان در تمرینات پرسپولیس حضور دارد و با بازیکنان تمرین می‌کند.

* شجاع خلیل‌زاده امروز در اقدامی جالب با کلاه آبی رنگ در تمرین حضور پیدا کرد. با این وجود علیرضا بیرانوند که هفته گذشته مشکلاتی با هواداران پرسپولیس پیدا کرده بود، یکدست قرمز به‌تن داشت. حتی کلاه او هم قرمز بود.

* رادوشوویچ، دروازه‌بان کروات پرسپولیس که به‌دلیل به دنیا آمدن فرزندش به کشورش سفر کرده، همچنان غایب تمرینات سرخپوشان است.

* بشار رسن، هافبک عراقی پرسپولیس امروز نیز زیرنظر پزشک تیم تمرین کرد.

* بازیکنان پرسپولیس مدام با گادوین منشا شوخی می‌کردند و سربه‌سر این مهاجم می‌گذاشتند. منشا هم حرکت شادی گل شایان مصلح را برای آنها شبیه‌سازی می‌کرد.