آئین نامه مسابقات لیگ قهرمانی ریتمیک باشگاههای کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر

مسابقات لیگ قهرمانی باشگاههای کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر از تاریخ ۹۶/۱۱/۱۷ لغایت ۹۶/۱۱/۲۰ در سالن شهید آذرپی تهران برگزار خواهد شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش خبرگزاری ایپنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ژیمناستیک ؛مسابقات لیگ قهرمانی باشگاههای کشور به مناسبت گرامیداشت دهه فجر از تاریخ ۹۶/۱۱/۱۷ لغایت ۹۶/۱۱/۲۰ در سالن شهید آذرپی تهران برگزار خواهد شد. کلیه استانها و باشگاههای متقاضی شرکت دراین دوره از مسابقات می بایست نفرات و تیم های خود را تا تاریخ ۹۶/۱۱/۱ از طریق نمابر به فدراسیون معرفی نمایند.
شرایط شرکت در مسابقات :
۱- مبلغ ورودیه برای هر شرکت کننده ۷۰۰/۰۰۰ ریال می باشد که طی فیش واریزی به حساب ۰۱۰۵۸۹۹۰۵۹۰۰۹ به نام فدراسیون ژیمناستیک پرداخت می گردد.
۲- کلیه شرکت کنندگان می بایست دارای کارت بیمه ورزشی و کارت عضویت معتبر فدراسیون در سال ۹۶ باشند.
۳- ارائه معرفی نامه از هیات استان مربوطه الزامی است.
۴- ورود از ساعت ۱۸ روز دوشنبه ۱۶ بهمن و خروج حداکثرتا ۱۰ صبح شنبه ۲۱ بهمن امکانپذیر می باشد.
۵- هزینه های مربوط به ایاب و ذهاب و تغذیه بعهده شرکت کنندگان خواهد بود و خوابگاه جهت تمام افراد شرکت کننده به استثناء تهران و البرز مهیا می باشد. باتوجه به محدودیت خوابگاه به لحاظ تعداد پذیرش و روزهای اختصاص داده شده ، لازم به ذکر است که تاریخ های ورود و خروج دقیقا لحاظ شود و از ورود قبل از تاریخ یا خروج بعد از تاریخ اعلام شده خودداری فرمائید.همچنین اولویت اختصاص خوابگاه به ترتیب اعلام آمادگی های رسیده می باشد و چنانچه به دلیل کثرت شرکت کنندگان ، محدودیت در تعداد نفرات قابل پذیرش وجود داشته باشد ، ملاک تاریخ دریافت اعلام آمادگی تیمها خواهد بود.
۶- هر تیم متشکل ازحداکثر ۳ نفر ( مجموع امتیازات ۲ نفر که بالاترین نمره را کسب کرده اند امتیاز تیم را مشخص می کند) و یک مربی و یک سرپرست جمعا ۵ نفر خواهد بود .