واگذاری 13 مکان ورزشی از طریق ماده 27 به بخش خصوصی در استان اردبیل

سرپرست اداره ورزش و جوانان استان اردبیل از واگذاری 13 اماکن ورزشی از طریق ماده 27 به بخش خصوصی در استان خبر داد.
image_pdfimage_printچاپ خبر

به گزارش ایپنا- واحد اردبیل، با حضور سرپرست اداره کل و اعضای کمیسیون ماده 27 و ماده 88 جلسه کارگروه های مربوطه برگزار شد.

اکبر ورودی سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با بررسی مسائل و مشکلات اماکن ورزشی تحت نظارت اداره کل افزود:با مصوبه کمیسیون ماده 88و تصمیمات اتخاذ شده ،با برگزاری مزایده ها تاکنون 135 سالن از 226 سالن ورزشی از طریق مزایده و استعلام به بخش خصوصی واگذار شده است و در تلاشیم با رایزنی های مربوطه نسبت به واگذاری بقیه اماکن هم اقدام نماییم.

ورودی در خصوص اماکن واگذار شده از طریق ماده 27 در شهرستان نیر گفت: تاکنون 13 مکان ورزشی از طریق ماده ۲۷ به بخش خصوصی واگذار شده است که 7 سالن برای شهرستانها و 6 سالن برای شهرستان اردبیل بوده است. وی افزود: بهسازی سالن‌های شهید ابراهیم‌پور شام اسبی ،استخر شهید رجایی ،استخر فجر ایثار، سالن ورزشی شهید رجایی ، سالن ورزشی شهدای گلمغان ،زمین چمن سالن شهید برزگر ،سالن نخستین احمدی زرناس در اردبیل، زمین چمن جنب سالن شهدای پارس‌آباد، بهسازی سالن فاطمه الزهرای پارس‌آباد، بهسازی استخر فجر خلخال و همچنین بهسازی سالن بولینگ و پنت بال استاد شهریار مشگین‌شهر و بهسازی استخر مشگین‌شهر از آن جمله هستند.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از اقدامات اولیه در خصوص واگذاری سالنهای حجاب و 17 شهریور و سالن فخر زاده در اردبیل،شهدای نیار،مجموعه تختی پارس آباد،مجموعه تختی جعفرآباد،سالن ایران آباد شهرستان پارس آباد به بخش خصوصی خبر داد.

اکبر ورودی در ادامه افزود:در جهت حمایت از بخش خصوصی و ایجاد اشتغال در حوزه ورزش و جوانان از کلیه سرمایه گذاران حقیقی و حقوقی به خصوص ورزشکاران جهت سرمایه گذاری و مشارکت در احداث و بهسازی پروژه های این اداره کل دعوت بعمل می آورد.

وی همچنین از بهره برداری استخر سبلان شهرستان مشگین شهر در آینده نزدیک خبر داد و گفت این پروژه که در قالب ماده 27 به بخش خصوصی واگذار شده بود تکمیل شده و بزودی در اختیار ورزشکاران و مردم ورزش دوست مشکین شهر قرار خواهد گرفت .