مدال نقره حسن نژاد در روز نخست تورنمنت جودو نوجوانان روسیه

در پایان روز نخست تورنمنت روسیه، امیر محمد حسن نژاد نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان موفق به کسب مدال نقره شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

تورنمنت چندجانبه روسیه در حالی از امروز (شنبه ۹ اردیبهشت ماه) آغاز شده است که تیم ملی جودو جوانان کشورمان در چهار وزن به مصاف حریفان خود رفت.

امیر محمد حسن نژاد نماینده وزن ۴۶- کیلوگرم تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان، در دور اول به مصاف نماینده روسیه رفت و موفق شد در وقت طلایی حریف خود را ایپون کند. وی در دومین مبارزه نیز موفق شد نماینده کشور میزبان را شکست دهد. 

وی در یک چهارم این رقابت‌ها با مبارزات جذابی که به نمایش گذاشت، موفق شد حریف روسی را شکست دهد و به نیمه نهایی راه یابد. حسن نژاد در نیمه نهایی مجددا حریفی از روسیه را شکست داد، اما در فینال مقابل نماینده روسیه بازی را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

در وزن ۵۰- کیلوگرم مبین نظری دور اول با قرعه استراحت روبرو شد، دور دوم حریفی از کشور بلاروس را شکست داد. دور سوم مقابل نماینده کشور روسیه بازی را واگذار کرد و به جدول شانس مجدد راه یافت. نظری در جدول شناس مجدد به مصاف نماینده روسیه رفت و با تحمل شکست از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

در وزن ۵۵-کیلوگرم در دور اول رضا چهارمحالی به مصاف نماینده قزاقستان رفت و موفق شد حریف خود را ایپون کند. چهارمحالی در دور دوم به مصاف نماینده قزاقستان رفت و با شکست مقابل این جودوکا از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

در وزن ۶۰-کیلوگرم، متین عبادی در دور نخست به مصاف نماینده روسیه رفت و با شکست این جودوکا به دور دوم راه یافت. عبادی در دومین مبارزه خود به مصاف نماینده روسیه رفت و این حریف خود را نیز شکست داد. عبادی در سومین مبارزه توانست در یک دیدار هیجانی و زیبا جودوکا روسی را شکست دهد. در مرحله یک شانزدهم با امتیاز وازاری بازی را مقابل جودوکا روسی واگذار کرد. در این وزن ۵۰ جودوکا حضور داشتند و به همین دلیل عبادی موفق نشد به جدول شناس مجدد برود.

امیر قاسمی نژاد به عنوان سرمربی و بهزاد وحدانی به عنوان مربی هدایت تیم را برعهده دارند.