بعضی‌ها با حاشیه سازی نمی‌خواهند پرسپولیس جام را ببرد

منوچهر شفقتیان گفت: تیم‌های دیگر حاشیه می‌سازند، چون نمی‌خواهند ما پرسپولیسی ها جام را ببریم.

image_pdfimage_printچاپ خبر

منوچهر شفقتیان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره  بازی‌های پایانی پرسپولیس در لیگ اظهار کرد: در این چند بازی اخیر، بازیکنان از جان مایه گذاشتند و یحیی گل محمدی نیز به بیشترین مرز پختگی خود رسیده است. فکر می‌کنم قطعا اگر بتوانیم گل گهر را شکست دهیم که دور از انتظار هم نیست، صد درصد نساجی را هم خواهیم برد.  

او افزود: شیوه بازی ما در چند بازی اخیر تغییر کرده و یحیی ترسش را کنار گذاشته و بیشتر با بازی هجومی روی آورده است. همین موضوع باعث کسب نتیجه توسط پرسپولیس شده و من امیدوارم که ما این ۲ بازی را هم ببریم و هم قهرمان لیگ شویم و هم به سمت قهرمانی جام حذفی برویم.

شفقتیان درباره اعتراضات سپاهان و استقلال به داوری و سازمان لیگ تصریح کرد: من همیشه به هواداران به چشم هوادار نگاه می‌کنم. البته به جز پرسپولیسی‌ها که عزیزان من هستند و سال‌ها مرا تشویق کردند. من افتخار ۶ بار قهرمانی با پرسپولیس را دارم. زمانی که در پرسپولیس بودم، تنها هواداری که به من ناسزا و فحش نمی‌داد همین پرسپولیسی‌ها بودند، این تهمت هارا در همه شهر‌های ایران از دیگر تیم‌ها شنیدم. این اتفاقات طبیعی است، چون پرسپولیس اصالت خاصی دارد و تیم با ریشه‌ای است. پرسپولیس تیمی است که اگر از نیم قرن پیش بررسی کنیم، از مودب‌ترین و بهترین هواداران و بازیکنان را در سطح آسیا داشته است. ما آقای گل جهان، سرطلایی، پاطلایی، جادوگر، هلی کوپترّ، موشک، عقاب داشتیم و خب، آن‌ها چه چیزی داشتند؟ وقتی تیمی چیزی ندارد، به سمت حاشیه می‌رود.

او افزود: این تیم‌ها فقط برای اینکه روحیه بازیکنان و کادرفنی ما را در ۲ دیدار آینده خراب کنند، این کارا‌ها را می‌کنند تا بازیکنان یک مساوی یا باخت بدهند و آن‌ها به هدفشان برسند. چطور در زمانی که پرسپولیس از آن‌ها پایین‌تر بود از حواشی خبری نبود و از صحبت‌ها خبری نبود؟ همین استقلال چندین پنالتی نادرست را در سال قهرمانی خود به دست آورد. آیا هوادار استقلال اعتراضی کرد؟ آیا پرسپولیس اعتراضی کرد؟ زنجیر و قمه می‌خوریم، لباس‌هایمان را پاره می‌کنند، کتکمان می‌زنند، اما شنیدید که هوادار پرسپولیس کسی را بزند؟ خدا با ماست و به قول برانکو، بگذارید هرکار می‌خواهند بکنند، مهم این است که چه تیمی جام را بالا می‌برد و ان‌شاالله جام روی دستان کاپیتان پرسپولیس بالا می‌رود.