امیری: تیمی که کمتر اشتباه کند قهرمان می شود

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان لیگ برتر فوتبال می شود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس درباره برد تیمش برابر تیم گل گهر سیرجان اظهار کرد:  تیم گل گهر قابل احترام است و بازیکنان بزرگی دارد. امروز، روزی بود که توپ‌هایمان به گل بدل شد و توانستیم در ادامه راحت‌تر بازی کنیم. امیدوارم بتوانیم این روند را حفظ کنیم.

بازیکن پرسپولیس درباره درخشش ترابی گفت: مهدی بازیکنی است که همه به توانایی‌هایش آگاه هستند. من فکر می‌کنم که این مهدی ترابی، ۵۰ درصد ظرفیت این بازیکن است. امیدوارم بتواند این روند را ادامه بدهد.

او درباره  قهرمانی پرسپولیس  اظهار کرد: توکل به خدا، تمام تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

امیری تصریح کرد: خداراشکر می‌کنم امروز روبه‌روی هواداران نمایش خوبی داشتیم و توانستیم آن‌ها را خوشحال کنیم. قبل از بازی اگر می‌گفتند ۴ گل می‌زنید، فکرش را نمی‌کردیم، اما با کمک هواداران و بازیکنان و کادر فنی توانستیم یک گام دیگر به هدفمان نزدیک شویم.

بازیکن پرسپولیس درباره هفته پایانی اظهار کرد: تیمی که کمتر اشتباه کند، قهرمان خواهد شد. ما هر جا که می‌رویم هواداران خودمان را خواهیم داشت. بازی خیلی سخت در هفته آخر خواهیم داشت. انگیزه خوبی داریم و تلاشمان این است که ۳ امتیاز بازی را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال در ورزشگاه قائم شهر به دلیل اینکه ورزشگاه کوچک است، ممکن است جشن قهرمانی پرسپولیس سخت شود، گفت: نه، فرقی نمی‌کند که شما کجا بازی می‌کنید. مهم رسیدن به هدف است و ما تمام تلاشمان را ارائه خواهیم کرد.

امیری در رابطه با قرعه کشی جام ملت‌های آسیا  اظهار کرد: مرحله به مرحله باید پیش برویم و امیدوارم در این دوره نیز بتوانیم قهرمان آسیا شویم.