مذاکره با دی‌ماریا متوقف شد

ناکامی اخیر بانوی پیر در رقابت‌های اروپایی باشگاه یوونتوس را برای حفظ ستاره آرژانتینی‌اش در تورین دچار تردید کرده است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

جان لوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار شبکه اسکای اسپورتس ایتالیا مدعی شد که شکست اخیر تیم تیم فوتبال یوونتوس برابر سویا در مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا که این تیم را به ثبت یک فصل بدون جام دیگر محکوم کرد، تبعاتی درپی داشته که یکی از توقف مذاکرات میان باشگاه و آنخل دی‌ماریا بوده است.

دی‌ماریا تابستان سال گذشته به عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن جدا شد و با یوونتوس قراردادی یکساله بست. با وجود مصدومیت‌هایی که برای این ستاره آرژانتینی در طول فصل جاری رخ داد، او یکی از ارکان اصلی تیم تورینی بود و به همین دلیل بانوی پیر قصد داشت قراردادش را تمدید کند، اما گویا قرار نیست مذاکره‌ای برای تمدید قرارداد صورت بگیرد.

ناکامی در لیگ اروپا از یک سو و احتمال اعمال مجازاتی دیگر برای یووه که می‌تواند دست این تیم را از سهمیه لیگ قهرمانان فصل آینده کوتاه کند، ضرر‌های مالی قابل توجهی را برای باشگاه به همراه خواهد داشت و به همین دلیل هم انتظار می‌رود که بانوی پیر به سمت کاهش هزینه‌ها برود و قطع همکاری با بازیکنان پردرآمد تیمی یکی از این اقدامات است؛ بنابراین می‌توان انتظار داشت که دی‌ماریای ۳۵ ساله در پایان فصل جاری با راه‌راه‌پوشان تورین وداع کند. او در ۳۷ بازی‌اش برای یووه در تمامی رقابت‌های فصل جاری، ۸ گل زد و ۷ پاس گل داد.