هوادار – پرسپولیس؛ کدام تیم رقیب استقلال می‌شود؟

هوادار در دیداری بدون تماشاگر در ورزشگاه دستگردی به مصاف پرسپولیس خواهد رفت و برنده این دیدار در فینال جام حذفی به مصاف استقلال می‌رود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایران امروز (پنج‌شنبه) بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی برگزار می‌شود. سرخ‌پوشان سرمست از قهرمانی در لیگ برتر، به دنبال صید دومین جام خود در این فصل هستند و برای رسیدن به دیدار نهایی باید با تیم هوادار روبرو شوند.

پرسپولیس فصل قبل در یک چهارم نهایی با شکست برابر آلومینیوم از رسیدن به مراحل بعد بازماند و حالا این فرصت را دارد تا بتواند حضور در دیدار نهایی را تجربه کند. یحیی گل‌محمدی هنوز نتوانسته است با پرسپولیس قهرمانی در جام حذفی را به دست بیاورد و حالا به دنبال طلسم شکنی است.

آخرین قهرمانی پرسپولیس با برانکو
پرسپولیس آخرین بار با هدایت برانکو به فینال جام حذفی رسید و توانست با تک گل علی علیپور داماش گیلان را در فولاد آرنا شکست دهد و هر دو جام لیگ و حذفی را به دست آورد. سرخپوشان پایتخت برای صعود به این مرحله توانست تیم‌های ون پارس اصفهان، سپاهان اصفهان و گل‌گهر کرمان را شکست دهد. پرسپولیس در جام حذفی تاکنون ۸ گل به ثمر رسانده است و ۵ گل دریافت کرده است.

در طرف دیگر هوادار نیز توانسته است تیم‌های چادرملو، مس رفسنجان و استقلال ملاثانی را شکست دهد. برد هوادار برابر مس رفسنجان در ضربات پنالتی حاصل شد.

ساکت الهامی، متخصص جام حذفی
ساکت الهامی فصل قبل با هدایت نساجی توانست عنوان قهرمانی در جام حذفی را با برتری برابر آلومینیوم اراک به دست بیاورد و حالا دوباره او توانسته تیمش را به جمع چهار تیم پایانی برساند. 

این دیدار به میزبانی هوادار برگزار می‌شود و به همین خاطر بازی بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه دستگردی برگزار خواهد شد.

دو تیم امسال دو بار در لیگ برتر برابر هم قرار گرفتند که نکته جالب این است که سهم هر دو تیم یک برد بود و شکست پرسپولیس برابر هوادار در دیدار برگشت نزدیک بود برای تیم یحیی گران تمام شود و قهرمانی در لیگ از دست برود.

در دیدار رفت پرسپولیس ۳ بر یک به برتری رسید، ولی هوادار در بازی برگشت ۱ بر صفر به برتری رسید تا سهم هر دو تیم یک برد باشد. نکته جالب اینکه در فصل قبل نیز دو تیم دو بار برابر هم به میدان رفتند که هر دو بازی با تساوی به پایان رسید. به این ترتیب در ۴ بازی اخیر دو تیم، یک برد برای هر تیم و دو تساوی حاصل شده است تا این موضوع نشان دهنده این باشد که می‌توان هوادار را گربه سیاه پرسپولیس دانست.

استقلال – هوادار یا داربی ۱۰۱
استقلال با پیروزی برابر نساجی توانست به دیدار نهایی این مسابقات صعود کند. حالا پرسپولیسو هوادار در تلاش برای رسیدن به دیدار نهایی و رویارویی با تیم ساپینتو هستند. اگر هوادار به فینال برسد، ساکت الهامی برای دومین بار در فینال با استقلال رو به رو می‌شود و در سوی دیگر اگر پرسپولیس به دیدار نهایی راه یابد، داربی ۱۰۱ را در فینال جام حذفی شاهد خواهیم بود.

هوادار – پرسپولیس
ساعت ۱۸:۳۰

پنج بازی اخیر پرسپولیس: ۵ برد

پنج بازی اخیر هوادار: ۱ برد، ۴ مساوی

ایسنا