نتایج روز نخست مسابقات بین‌المللی پرش با اسب

روز نخست مسابقات بین المللی پرش با اسب*CIS ۲ به میزبانی مجموعه سوارکاری نوروز آباد برگزار شد.

image_pdfimage_printچاپ خبر

به نقل از روابط عمومی فدراسیون سوارکاری مسابقات بین المللی سوارکاری که از روز دوشنبه در نوروز آباد برگزار شد و برترین‌های نخستین روز *CIS۲ به شرح زیر معرفی شدند:

در تور کوچک امیرپارسا بهزادیان با اسب جولی در صدر ایستاد، محمد حسین مکاری‌نژاد با اسب فرنس دوم شد و حسام زندیه با اسب لوسیون عنوان سومی را به نام خود ثبت کرد.

در تور متوسط محمد حسین مکاری نژاد با اسب فرنس عنوان نخست را کسب کرد، محمد جلیلی با اسب جو لیدی دوم شد و دانیال مهزاده با اسب اربیت هومیج به عنوان سومی بسنده کرد.

در تور بزرگ نیز فرامرز باب الحوائجی با اسب جونو سکوی نخست را به نام خود ثبت کرد. رادمرد هوشمند با اسب کلیر اسکای دوم شد و مجید بیات سلطانی مقام سومی را کسب کرد.

این مسابقات همچنان درمجموعه سوارکاری نوروز آباد درحال برگزاری است.

سرپرست دبیری فدراسیون سوارکاری اعلام کرد: این مسابقات در شرایط خوب و مطابق استاندارد‌های بین المللی در حضور ناظر فدراسیون جهانی در حال پیگیری است.

مصطفی دهدشتی با کم نظیرخواندن استقبال سوارکاران پونی سوار که با هدف حفظ نژاد کاسپین و استعدادیابی از نونهالان و نوجوانان برگزار می‌شود گفت: این مساله بسیار مورد توجه خالد خطیب ناظر فدراسیون جهانی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر برنامه‌های توسعه‌ای فدراسیون در جهت ارتقا جایگاه سوارکاری ایران در رده‌های ملی و بین المللی متذکر شد: برگزاری کلاس‌های آموزشی و رویداد‌هایی با این سطح در کشور ادامه خواهد یافت تا انشالله بتوانیم در آینده نزدیک عناوین بین المللی را بنام کشورمان ثبت کنیم.