برای شکست دادن سیتی آماده ایم

داوید دخیا دروازه‌بان منچستریونایتد و برنده دستکش طلایی فصل لیگ برتر، می‌گوید شیاطین سرخ برای پیروزی بر منچسترسیتی در فینال جام حذفی آماده‌اند.

image_pdfimage_printچاپ خبر

داوید دخیا از فینال جام حذفی انگلیس که بین تیم او منچستر یونایتد و قهرمان این فصل لیگ برتر، منچستر یونایتد، برگزار می‌شود به عنوان نبردی ویژه برای شیاطین سرخ یاد کرد و گفت یونایتد برای پیروزی و فتح جام حذفی آماده است.

منچستریونایتد در اولین فصل حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم به عنوان سرمربی نسبت به فصل‌های گذشته پیشرفت قابل توجهی داشته است. یونایتد لیگ برتر را با کسب رتبه سوم به پایان رساند و جواز صعود به چمپیونزلیگ را به دست آورد و در ادامه باید در فینال جام حذفی به میدان برود. یونایتد پیش از این هم فاتح جام اتحادیه شده بود.

شاگردان اریک تن‌هاخ در حالی برای فینال جام حذفی آماده می‌شوند که این رقابت‌ها برای اولین بار در تاریخش شاهد فینال تمام منچستری است. یونایتد امیدوار است مانع از رسیدن حریف همشهری‌اش به سه‌گانه بشود.

دخیا که امروز صبح به همراه هم‌تیمی‌هایش در مجموعه کرینگتون حاضر شده بود در مصاحبه‌ای با ایندیپندنت گفت:” باید خیلی سریع ریکاوری کنیم و برای بازی با منچسترسیتی آماده بشویم. همه می‌دانیم که فینال بزرگی در پیش است. یک بازی ویژه. ما کل فصل را جنگیدیم تا بتونیم در چنین جایگاهی باشیم و فرصت فتح جام داشته باشیم. برای همین در آن فینال با تمام وجود برای پیروزی و قهرمانی تلاش خواهیم کرد.