فوری؛ دومین ستاره استقلال هم مصدوم شد!

ورزش سه نوشت: مدافع میانی استقلال بخاطر مصدومیت تمرین امروز تیمش را ترک کرد و احتمالا در دربی غایب است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

ریکاردو ساپینتو در روزهای گذشته یکی از دغدغه‌های اصلی خود را روی بازی کردن کوین یامگا در دربی ۱۰۱ گذاشته بود؛ چراکه این ستاره فرانسوی خیال سرمربی تیمش را از سمت راست خط دفاعی راحت می‌کرد و علاوه بر آن، می‌توانست در فاز هجومی موثر باشد و در گلزنی تاثیرگذار ظاهر شود ولی علاوه بر او، یک بازیکن دیگر این تیم هم با مصدومیت مواجه شد.

در شرایطی که کوین یامگا در روزهای گذشته نتوانسته در تمرینات گروهی شرکت کند و بعید به نظر می‌رسد بتواند مقابل پرسپولیس به میدان برود، در تمرین امروز استقلال مشخص شد عارف غلامی هم احتمالا به فینال جام حذفی نمی‌رسد و دیگر غایب مهم آبی‌ها در دربی پیش رو خواهد بود.

عارف غلامی که در مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی مقابل نساجی مازندران نتوانست تا پایان در زمین بماند و بخاطر آسیب دیدگی در دقیقه ۸۵ از زمین بیرون رفت و خط دفاعی استقلال را در لحظات پایانی این دیدار دچار تغییر کرد، امروز هم نیمه کاره از تمرین آبی‌پوشان رفت تا ریکاردو ساپینتو را با چالش جدید و مشکل بزرگی مواجه کند.

این مدافع با تجربه استقلال بخاطر درد شدید در عضله زیر شکم در دیدار مقابل نساجی تعویض شد و پس از آن در تمرینات به سختی کار می‌کرد که امروز از شدت درد نتوانست تا پایان در کار گروهی بماند و از محل تمرین آبی‌ها رفت تا احتمالا یکی از غایبان این تیم در دیدار فینال مقابل پرسپولیس باشد.

غلامی در یک هفته اخیر از همین ناحیه احساس درد داشته و سعی کرد با گرفتن ام‌آرآی و انجام فیزیوتراپی خود را در شرایط بازی و تمرین حفظ کند، اما امروز آسیب دیدگی او جدی‌تر شد تا احتمال حضورش در دربی خیلی کم شود.

مصدومیت عارف غلامی به طور جدی و طولانی مدت نخواهد بود، اما او حداقل باید یک هفته استراحت کند و بخاطر درد شدید شرایط بازی برای او وجود ندارد تا بدین ترتیب ساپینتو علاوه بر کوین یامگا، امروز هم یک مدافع اصلی دیگرش را از دست بدهد.

257 251