اهمیت ویژه تورنمنت قرقیزستان برای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی

رقابت‌های بین المللی قرقیزستان به عنوان مرحله سوم رنکینگ اتحادیه جهانی برای کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

image_pdfimage_printچاپ خبر

رقابت‌های بین المللی کشتی جام کوژومکول کابا اولو قرقیزستان به عنوان مرحله سوم رنکینگ اتحادیه جهانی روز‌های ۱۱ لغایت ۱۴ خردادماه در شهر بیشکک برگزار می‌شود.

در همین راستا حسن حسین زاده مربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان درباره شرایط تیم ملی و مسابقات رنکینگ دار قرقیزستان اظهار داشت: خدا را شکر با تلاش‌ها و زحمات فدراسیون و کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی چرخه انتخابی تیم ملی به خوبی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت شدند تا آماده رقابت‌های بین المللی رنکینگ دار قیرقیزستان شوند. نفرات تیم ملی از وزن ۵۵ تا ۱۳۰ کیلو در این مسابقات انتخاب خواهند شد و با خیال راحت آماده مسابقات جهانی بلگراد می‌شویم.

وی در خصوص اینکه کدام اوزان در مسابقات رنکینگ دار اهمیت دارند، گفت: همه اوزان برای ما در این مسابقات مهم است و کشتی گیران از روی رنکینگ و امتیازاتی که کسب می‌کنند و با توجه به شرایط ورزشکاران در اردو‌های تیم ملی و تمریناتی که انجام داده‌اند برای ما مهم هستند. در وزن ۹۷ کیلو گیرم هم ۲ کشتی گیر را به این مسابقات اعزام خواهیم کرد تا تکلیف این وزن هم در این مسابقات مشخص شود.

حسین زاده درباره اهمیت بازی‌های آسیایی و مسابقات جهانی، گفت: در این ۸ ماه همه اهالی کشتی و مردم خوب کشورمان در جریان کامل اتفاقات کشتی فرنگی هستند و درخشش فرنگی کاران در مسابقات بین المللی را دیدند و انتظار دارند کشتی گیران بهترین نتایج را کسب کنند. کشتی گیران هم در این مدت شرایط خوبی را در رنکینگ جهانی پیدا کردند که امیدوارم در این مسابقات پیش رو هم عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

ترکیب تیم اعزامی کشورمان به رقابت‌های بین المللی کشتی جام کوژومکول کابا اولو قرقیزستان به شرح زیر است:
۵۵ کیلوگرم: پویا دادمرز
۶۰ کیلوگرم: مهدی محسن نژاد
۶۳ کیلوگرم: ایمان محمدی
۶۷ کیلوگرم: سید دانیال سهرابی
۷۲ کیلوگرم: محمدرضا گرایی
۷۷ کیلوگرم: محمدعلی گرایی
۸۲ کیلوگرم: علیرضا مهمدی
۸۷ کیلوگرم: ناصر علیزاده
۹۷ کیلوگرم: محمدهادی ساروی – مهدی بالی
۱۳۰ کیلوگرم: امین میرزازاده 
طبق برنامه رقابت‌های اوزان ۵۵، ۶۰، ۶۳، ۶۷، ۸۷، ۹۷ و ۱۳۰ کیلوگرم روز ۱۱ و رقابت‌های اوزان ۷۲، ۷۷ و ۸۲ کیلوگرم روز ۱۲ خردادماه برگزار می‌شود.