گل‌محمدی: قراردادن بیرانوند مقابل هواداران استقلال، شروع شکست آن‌ها بود/حرف‌هایی که پرسپولیس را نگران می‌کند!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: قراردادن علیرضا بیرانوند مقابل هواداران استقلال، شروع شکست آن‌ها بود.

image_pdfimage_printچاپ خبر

 یحیی گل محمدی پس از پیروزی مقابل استقلال و قهرمانی در جام حذفی اظهار داشت: ما مجموعه خوبی داشتیم و روز‌های پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم. در این مسابقه وقتی گل مساوی را خوردیم ناامید و تسلیم نشدیم و این اتفاق شروع موفقیت و پیروزی ما بود.

وی افزود: این جام را علاوه بر هواداران می‌خواهم شخصا به علیرضا بیرانوند تقدیم کنم. اتفاقاتی که قبل از بازی رخ داد واقعا برای این بازیکن ملی خوب نبود. 

گل‌محمدی با طعنه به اظهارات ریکاردو ساپینتو، سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از دربی امروز که گفته بود «هواداران استقلال نباید کار بیرانوند را فراموش کنند»، اضافه کرد: کاری که بیرانوند بعد از دربی برگشت در لیگ انجام داد را تایید نمی‌کنم، اما بعدش آمد و عذرخواهی کرد. این اقدامی که امروز انجام شد و او را مقابل هواداران استقلال قرار دادند، شروع شکست این تیم بود. بیرانوند سزاوار این توهین‌ها نبود. او یکی از ارکان موفقیت‌های ما بود. این جام را شخصا به بیرانوند و خانواده‌اش تقدیم می‌کنم. 

وی در مورد اینکه پرسپولیس اجازه نداد بازی به پنالتی کشیده شود، عنوان کرد: هیچ نگرانی از این بابت نداشتیم چرا که از بیرانوند مطمئن بودیم. خیال همه تیم از او راحت بود. 

سرمربی پرسپولیس افزود: مهم است باتوجه به فرهنگ غنی ایرانی‌ها، در ورزشگاه‌ها بتوانیم شخصیت همه را حفظ کنیم. زیاد نمی‌توانم در این شرایط صحبت کنم و به همه هواداران تبریک می‌گویم.

گل‌محمدی در خصوص ماندنش در پرسپولیس اظهار داشت: فعلا داریم از این قهرمانی لذت می‌بریم و فرصت هست. تیم ما سال بعد در لیگ قهرمانان است و اگر شرایط برای ادامه همکاری خوب باشد، من قرارداد دارم و می‌مانم. اتفاقات و صحبت‌هایی که در فدراسیون در مورد قرارداد بازیکنان و مربیان رخ داده، من نمی‌دانم چگونه است. تیم‌هایی هستند که بالای ۷۰۰ میلیارد هزینه کردند و من نمی‌دانم چگونه باید با ۳۰۰ میلیارد تیم بست. به نظر من مگر اتفاقات زیر میزی بیفتد و همه قانون را دور بزنند. 

وی ادامه داد: من به خدا هیچ پیشنهادی نه از خارج دارم و نه از داخل، اما باید تیم تقویت شود و امکانات فراهم شود. 

دیدار فینال جام حذفی فوتبال کشورمان امروز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد و با پیروزی ۲ بر یک پرسپولیس مقابل استقلال به پایان رسید.